HateWinter
Silver
16710 FTW
![]()
![]()
Det hÀr hör ju du dagligen, men satan vilka crispiga bilder du tar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
16710 FTW
![]()
![]()
Grattis!Ny familjemedlem för dagen.....
16710
![]()
Detta Àr ju rÀtt sjukt, vÀrre Àn vad jag troddeGalet. Tycker nya pepsin Àr rÀtt trÄkig oxh skulle inte ens betala list för den tror jag
Tack sÄ hemskt mycketGrattis!
DÄlig kronkurs och galen hype...Detta Àr ju rÀtt sjukt, vÀrre Àn vad jag trodde
![]()
Satt och funderade över mitt insert till 16710 lÀngst till vÀnster pÄ bilden, Àr typsnittet pÄ vridningen rÀtt?
Har tre insert med exakt samma typsnitt som kom med klockan. Det Àr en -04.
Gmtn till höger Àr frÄn -93 och har tjockare siffror.
Skiljde det sÄ mycket frÄn Är till Är? NÄgon?
![]()
Mycket trevlig...![]()
Troligen den trevligaste klockan.......med rÀtt ref![]()
![]()
Troligen den trevligaste klockan.......med rÀtt ref![]()
Usch.....Aha...16713!
Eh, ja men varför bra den pÄ höger... ser helt Àrligt inte helt bra ut.Gmt Àr en rÀtt trevlig klocka![]()
Tror han Àr ganska ointresserad av din personliga ÄsiktEh, ja men varför bra den pÄ höger... ser helt Àrligt inte helt bra ut.
Men vad sjukt, blir lite sugen att flippa nÀr man fÄr den nu nÀr hetsen Àr brutal. Fast nÀstan Ànnu roligare att behÄlla dÄDetta Àr ju rÀtt sjukt, vÀrre Àn vad jag trodde
![]()
Testat.. men det gÄr inte. Det mÄste in ett snedstreck i referensen.Usch.....
Dvs....nipplar och plexi....Testat.. men det gÄr inte. Det mÄste in ett snedstreck i referensen.
Hade det pÄ min 16753 ocksÄ, MEN sunburst.. inte sÄ kul alls.Dvs....nipplar och plexi....
Haha, vilken hand man har klockan pÄ har vÀl absolut inget med hur det ser ut att göra?Eh, ja men varför bra den pÄ höger... ser helt Àrligt inte helt bra ut.
Det gÄr 20 svarta pÄ en brun minst. Har sett allt mellan 900 och 3000 euro......men skicket Àr ju allt!!Vad bör man betala för en matt brun 1675tavla löst tro? Letat förr och ALDRIG hittat en, men nu har jag hittat en och funderar pÄ att köpa. Vet dock inte vad det kan tÀnkas vara vÀrt.
Den hÀr Àr normalfin dvs anvÀnd, en liten dov flÀck. Askingprice Àr typ 11k, kÀnns vettigt typ?Det gÄr 20 svarta pÄ en brun minst. Har sett allt mellan 900 och 3000 euro......men skicket Àr ju allt!!
Den hÀr Àr normalfin dvs anvÀnd, en liten dov flÀck. Askingprice Àr typ 11k, kÀnns vettigt typ?
SedÀr ja, vad jag hört sÄ skulle det inte gÄ!TvÄ medlemar pÄ TRF testade om Oyster passar pÄ nya Pepsin, vilket det verkar göra. Sa inte Rolex att det inte skulle funka vid slÀppet?
![]()
![]()
Gick den precis upp till 250k?TvÄ medlemar pÄ TRF testade om Oyster passar pÄ nya Pepsin, vilket det verkar göra. Sa inte Rolex att det inte skulle funka vid slÀppet?
![]()
![]()