Haha, dÀr ser man. Föga förvÄnande dock.Den gick mycket dyrare. Han fick bud pÄ 140 ganska direkt. Och de bara fortsatte sa han.
Pratade med honom direkt![]()
Men grattis till sÀljaren och köparen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, dÀr ser man. Föga förvÄnande dock.Den gick mycket dyrare. Han fick bud pÄ 140 ganska direkt. Och de bara fortsatte sa han.
Pratade med honom direkt![]()
JappPrivatperson?
Undra vad den gick för.... Helt sjukt detta.... Inte OK. Men marknaden bestÀmmer....
NÀ det Àr verkligen inte okej, jag har bestÀmt mig för att köpa den till list. Annars Àr det inte vÀrt det, verkar vara mÄnga som nÄr marknaden samtidigt nu. Hoppas pÄ flerUndra vad den gick för.... Helt sjukt detta.... Inte OK. Men marknaden bestÀmmer....
Fortfarande sjukt, slÀng pÄ knapp 50k till och du har en i vitt guld...Undra vad den gick för.... Helt sjukt detta.... Inte OK. Men marknaden bestÀmmer....
Ring och frÄga imorgon, om du hinner!NÄgon som vet vad LW tar för nya pepsin?
Enligt hemsidan kör de priset âOn Requestâ.NĂ„gon som vet vad LW tar för nya pepsin?
SĂ„g det, dĂ€rav frĂ„gan.Enligt hemsidan kör de priset âOn Requestâ.
Skönt att reservera en klocka utan att veta priset. "jahapp dÄ blev det 315k denna gÄng"Enligt den information jag fÄtt sÄ har inte LW BestÀmt vad de ska sÀlja den för.. dock Àr den reserverad...
Skönt att reservera en klocka utan att veta priset. "jahapp dÄ blev det 315k denna gÄng"
![]()
Ăntligen har min Batman kommit, efter 18 mĂ„naders vĂ€ntetid!
Grattis. VÀrt vÀntan![]()
![]()
Grattis!![]()
Trodde först att han modifierat den
Mmm. Tycker det blev rÀtt snyggt med siffrorna pÄ ringen nedtonade ett snÀpp.Trodde först att han modifierat den![]()
Fin klocka!FörstÄr inte hajpen med den nya.
![]()
Alla kan ju inte sitta pÄ originaletFörstÄr inte hajpen med den nya.
![]()
Min Àr ocksÄ den en hommage till originalet.Alla kan ju inte sitta pÄ originalet![]()
KÀnns som det Àr lÀge att borsta lÀnken ocksÄ. Mattpolera alltsÄ.Trodde först att han modifierat den![]()
VÀrd vÀntan, grattis till en riktigt snygg klocka!![]()