Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tragiskt.Tror den nya gmt gick för 185 pÄ blocket, sjukt pris
Det Àr sÄ marknaden Àr just nu..
Med andra mÀrken ja. Med Rolex Àr det ett relativt nytt fenomen men jag tror det kommer hÄlla i sig. Personligen tror jag detta Àr det "nya normala".TemporÀrt tror du? Har varit sÄhÀr tidigare nÄn gÄng?
Riktigt vass, helt klart bĂ€sta TT GMT modellen ever! RosĂ©guld funkar sĂ„ mycket bĂ€ttre Ă€n gulguld!Ăr helhappy med nya klockan
Fler bilder!Ăr helhappy med nya klockan
Just hÀmtad efter service hos Rob.E. Klockan köpte jag ny dÀr 1992 för 15.840 kr. Har sen jag som 12-13 Äring och sÄg en GMT i National Geographic för 40 Är sedan varit frÀlst. Hypen som Àr nu Àr det i alla fall inget som jag kan beskyllas för.
![]()
Fan va grymt! Kul att du har behÄllt den sÄ lÀnge och att den Àven Àr dÄ komplett fortfarande! För den oaktsamme sÄ kan tillbehören försvinna med tiden, flytt etc .
Finns den vita lilla lappen pÄ ytterboxen kvar?! I min vÀrld sÄ Àr det premium.
Riktigt snygg och jÀkligt kul att du sjÀlv köpte den ny för 26 Är sedan och Àr första ÀgarenJust hÀmtad efter service hos Rob.E. Klockan köpte jag ny dÀr 1992 för 15.840 kr. Har sen jag som 12-13 Äring och sÄg en GMT i National Geographic för 40 Är sedan varit frÀlst. Hypen som Àr nu Àr det i alla fall inget som jag kan beskyllas för.
![]()
Just hÀmtad efter service hos Rob.E. Klockan köpte jag ny dÀr 1992 för 15.840 kr. Har sen jag som 12-13 Äring och sÄg en GMT i National Geographic för 40 Är sedan varit frÀlst. Hypen som Àr nu Àr det i alla fall inget som jag kan beskyllas för.
![]()
Hur lÄng vÀntelista var det pÄ den 1992?Just hÀmtad efter service hos Rob.E. Klockan köpte jag ny dÀr 1992 för 15.840 kr. Har sen jag som 12-13 Äring och sÄg en GMT i National Geographic för 40 Är sedan varit frÀlst. Hypen som Àr nu Àr det i alla fall inget som jag kan beskyllas för.
![]()
Jo det var ett stort ögonblick, var ju mycket pengar dÄ. Kommer ihÄg att jag satt i parkeringsgaraget och bara stirra pÄ den.Riktigt snygg och jÀkligt kul att du sjÀlv köpte den ny för 26 Är sedan och Àr första Àgaren
Hur kÀndes det att kliva in i butiken 1992 och köpa den?![]()
FörstÄr det, fantastisk klockaJo det var ett stort ögonblick, var ju mycket pengar dÄ. Kommer ihÄg att jag satt i parkeringsgaraget och bara stirra pÄ den.
De var svÄra att fÄ tag i men sÄvitt jag minns fanns inga vÀntelistor utan jag hade lite koll pÄ nÀr de fick in en.Hur lÄng vÀntelista var det pÄ den 1992?![]()
Helt fantastiskt!!!Just hÀmtad efter service hos Rob.E. Klockan köpte jag ny dÀr 1992 för 15.840 kr. Har sen jag som 12-13 Äring och sÄg en GMT i National Geographic för 40 Är sedan varit frÀlst. Hypen som Àr nu Àr det i alla fall inget som jag kan beskyllas för.
![]()
AA fast......Riktigt vass, helt klart bÀsta TT GMT modellen ever! Roséguld funkar sÄ mycket bÀttre Àn gulguld!
OK dÄ, men jag avser sex-siffriga referenser för att förtydligaAA fast......![]()
I dagens vÀrde motsvarar det ~ 22 350:-. Sjukt att listpriserna ökat sÄ mycket.Just hÀmtad efter service hos Rob.E. Klockan köpte jag ny dÀr 1992 för 15.840 kr. Har sen jag som 12-13 Äring och sÄg en GMT i National Geographic för 40 Är sedan varit frÀlst. Hypen som Àr nu Àr det i alla fall inget som jag kan beskyllas för.
![]()
DÀr ser man, men ingen tyckte Rolex var billig dÄ, men det var inte alls samma intresse för klockor pÄ den tiden.I dagens vÀrde motsvarar det ~ 22 350:-. Sjukt att listpriserna ökat sÄ mycket.
FÄr man frÄga vad din ungefÀrliga mÄnadsinkomst lÄg pÄ runt 92?Jo det var ett stort ögonblick, var ju mycket pengar dÄ. Kommer ihÄg att jag satt i parkeringsgaraget och bara stirra pÄ den.