Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag hÄller med dig!Spamvarning pÄ denna klockan! Sorry men den Àr sÄ bra
![]()
Fick pÄ jubilé.
![]()
Den Àr sÄld till en högst tvivelaktig person.Fint som snus kompis, nu kan du sÀlja Oyster lÀnken till mig!
HÄller med. Tycker din gmt Àr perfekt som den ÀrFick hem detta fuskblekta insert idag, nu fattas bara en Àldre klocka att sÀtta de pÄ
![]()
KÀnns fel att satta det pÄ en nyare modell
![]()
Det positiva Àr att jag nu har en anledning att köpa en ÀldreHÄller med. Tycker din gmt Àr perfekt som den Àr![]()
Ăr den till en safir modell?Det positiva Ă€r att jag nu har en anledning att köpa en Ă€ldre![]()
Japp, 16700 eller 16710Ăr den till en safir modell?
Hade varit nÄgot, mycket snyggare Àn bÄde hulken och batman!
Green Mamba kan den fÄ hetaHade varit nÄgot, mycket snyggare Àn bÄde hulken och batman!![]()
Eller Pepsi max lime eller SpriteGreen Mamba kan den fÄ heta![]()
Eller 7upEller Pepsi max lime eller Sprite![]()
Haha inte förvÄnad allsDet positiva Àr att jag nu har en anledning att köpa en Àldre![]()
Eller om man köpte sin 16700 1992 för 15.840krI alla fall om man köpte sin för över 10 Är sedan!
Eller om man köpte sin 16700 1992 för 15.840kr
Blir arvingarna som fÄr glÀdjas, dÄ den aldrig kommer sÀljes sÄ lÀnge jag andas.Ja t.o.m Ànnu bÀttre...