• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Ja, vi alla tycker olika helt enkelt :)

NÀr det gÀller AD tycker jag inte detta Àr okej!

I praktiken skulle AD kunna byta klockor med varandra och sedan sÀlja dyrt som pre-owned
Det Àr redan tillrÀckligt mycket spelande frÄn AD idag sÄ nÄgonstans tycker jag grÀnsen ska dras.

Mvh
Bert Karlsson
Jo, visst har du rÀtt nÀr du tar det sÄ, men nu Àr vÀl Nymans och Krons rÀtt ensamma om att ta in beg klockor som delbetalning? Om vi bortser frÄn rena grÄhandlare och privathandlare.

Men vilket alternativ finns dÄ? Att inte byta in modeller vars marknadspris Àr över list?

Mvh Roffe P

Jo, visst har du rÀtt nÀr du tar det sÄ, men nu Àr vÀl Nymans och Krons rÀtt ensamma om att ta in beg klockor som delbetalning? Om vi bortser frÄn rena grÄhandlare och privathandlare.

Men vilket alternativ finns dÄ? Att inte byta in modeller vars marknadspris Àr över list?

Mvh Roffe P
Ja, det tycker jag Àr ett bra alternativ.

16700

A713D6CC-27C7-4C00-8D4A-E72AE635E08B.jpeg

Har ett service-insert liggandes hemma som jag köpte pÄ Bergströms, har en betydligt mörkare nyans av rött och har svÄrt att tro att denna har haft samma röda ton ifrÄn början?
179BCE89-5C65-43BA-8C55-A3F701CF2D37.jpeg

Det Àr ju kul med solblekt! Det var sÀkert samma fÀrg frÄn början. Kolla bara denna ghost inserten frÄn 96. LÄnade bilder.

E9F34EF4-A574-49D7-97A9-3F2B7DBA6A7D.jpeg

2DCB75BD-4DA0-47F4-A3BD-DC9075C84DE5.jpeg

Hur kan jag köpa 2 inserts (Svart och pepsi) utan installation? Jag frÄgade en AD och det gick inte. De ville sÀlja bara sÀlja 1 insert med installation för 1800kr.

Hur kan jag köpa 2 inserts (Svart och pepsi) utan installation? Jag frÄgade en AD och det gick inte. De ville sÀlja bara sÀlja 1 insert med installation för 1800kr.
Jag gick in till Bergströms i Göteborg och frÄgade om de hade pÄ lager, sen betalade jag över disk och fick dom i en pÄse. Ingen montering eller nÄgra frÄgor. Tror jag betalade 1000kr styck eller om det var 1200kr, kommer inte ihÄg vilket :)

Tack för alla insert svar! Är i Göteborg idag, men Bergströms har stĂ€ngt. :banghead: SĂ„ nĂ€ra men ack sĂ„ lĂ„ngt borta.

HÀrlig bild frÄn min uppackning för 2 veckor sen! KÀnns fortfarande fantastiskt bra. Ingen annan klocka ger sÄ mycket kÀnsla av Àventyr plus möjlighet till variation.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp