Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillräckligt högt för att inte kunna somna med den i samma rum.Hur högt tickar en oysterquartz egentligen? Tycker de är grymt snygga men hört att en del stör sig på det...
Tyckte jag kunde höra min datejust ganska bra men oysterquartzen är snäppet värre alltså?Tillräckligt högt för att inte kunna somna med den i samma rum.
Yes betydligt högreTyckte jag kunde höra min datejust ganska bra men oysterquartzen är snäppet värre alltså?
hahaSå högt att jag i bilen trodde jag lämnat min blinkers på men det visade sig vara 17013 som tickade på.
Tack, men fattas endel tror jag? Pyramid osv ska väl fortfarande gå att köpa osv har jag för mig?Här är en bild jag tidigare hittat på nätet:
Det där är bara hälften av vad som funnits till OQ DD. Jag har katalogutdrag på nästan alla tavlor till OQ DD WG, dock inte till GG.Tack, men fattas endel tror jag? Pyramid osv ska väl fortfarande gå att köpa osv har jag för mig?
Mailade Ad och bad om katalogutrdag från dom.
Aight, nice! Synd att du inte hade gult. Får snällt vänta på AD svarDet där är bara hälften av vad som funnits till OQ DD. Jag har katalogutdrag på nästan alla tavlor till OQ DD WG, dock inte till GG.
Jag ska posta dom här vid tillfälle.
Tror AD bara får fram tavlor som finns att beställa idag om dom inte har kvar gamla kataloger.Aight, nice! Synd att du inte hade gult. Får snällt vänta på AD svar
Dom får upp andra också. Står dock "invalid purchase" på dom som inte går köp.Tror AD bara får fram tavlor som finns att beställa idag om dom inte har kvar gamla kataloger.
Här har du en bild på tillgängliga tavlor till 19018.Har letat lite snabbt och sökt utan framgång men vet att jag har sett det uppe förut: katalogutdrag på alla urtavlor tillgängliga till OQ? Framförallt 19018.
Svart, blå, silver index, vit roman och grå med 10 diamanter.Någon som sitter på vilka tavlor som finns tillgängliga till 17014? Är lite sugen på en sådan men har inte fallit för någon av tavlorna jag hittills sett...
Visst finns Buckley dial till 17014 också?Svart, blå, silver index, vit roman och grå med 10 diamanter.
Någon som sitter på vilka tavlor som finns tillgängliga till 17014? Är lite sugen på en sådan men har inte fallit för någon av tavlorna jag hittills sett...
Endast på tidiga modeller. Kom inte ihåg vilket år buckleytavlorna utgick.Visst finns Buckley dial till 17014 också?
Den grå med diamanter är grym till 17014. Gillar du inte diamanter ska du köra på svart eller blå som ger bra kontrast mot vitguldsbezel.Någon som sitter på vilka tavlor som finns tillgängliga till 17014? Är lite sugen på en sådan men har inte fallit för någon av tavlorna jag hittills sett...
Svart, blå, silver index, vit roman och grå med 10 diamanter.
Visst finns Buckley dial till 17014 också?
Endast på tidiga modeller. Kom inte ihåg vilket år buckleytavlorna utgick.
Klockrent, stort tack! Tänkte leta rätt på en 17014 under höstens semester. Fin boett är viktigare för mig än "rätt" tavla, så det blir förmodligen ett byte om jag inte hittar fin boett med den tavla jag vill ha. Eller tänker jag fel?Den grå med diamanter är grym till 17014. Gillar du inte diamanter ska du köra på svart eller blå som ger bra kontrast mot vitguldsbezel.
Buckley är också snyggt om den går att få tag på idag.
Du tänker helt rätt, bra boett är viktigast.Klockrent, stort tack! Tänkte leta rätt på en 17014 under höstens semester. Fin boett är viktigare för mig än "rätt" tavla, så det blir förmodligen ett byte om jag inte hittar fin boett med den tavla jag vill ha. Eller tänker jag fel?
Du tänker helt rätt, bra boett är viktigast.
Skarpt ska det vara. En bild på min 17014.
Beror på när du vill släppa denÄr i tankar att ruska om lite, någon som är ute efter en OQDD?
MhmmmmÄr i tankar att ruska om lite, någon som är ute efter en OQDD?
Du kan få köpa den om du säljer den till mig i höst