Tycker den ser polerad ut, lite rund som Spencer skriver. @Spencer66 s ex ser däremot skarp och fin ut.Vad säger experterna om denna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den ser polerad ut, lite rund som Spencer skriver. @Spencer66 s ex ser däremot skarp och fin ut.Vad säger experterna om denna?
@Falken verkar ju vara ute efter en. Bra tid att köpa sommarstuga
Finns ingen skönare känsla än när man hittat exakt det man letar efterHar letat sedan i maj
Som sagt så ser Spencers ex riktigt bra ut. Vill du så kan man göra en lätt polering av länk och boettsidor utan att röra bevels.Vad säger experterna om denna?
Japp det är helt klart intressant men kanske andra som hann före nuDå kan du åka kolla på den och göra en god gärning som att sponsra sommarstugan .
PM är gratis dom kanske inte kom fram till så mycket.Japp det är helt klart intressant men kanske andra som hann före nu
Vad säger experterna om denna?
Visst var det år -77 OQ började tillverkas?Kolla också att serienumret stämmer med den tavlan. Ska vara en mk1 urverk tillverkad innan -79 eftersom det inte står cosc på tavlan.
Visst var det år -77 OQ började tillverkas?
Google is your friend
http://www.oysterquartz.net/faq.htm
Är det ni som har den stora OQ instagram sidan?Kolla in min och Joeys sida
http://www.oysterquartz.watch
Marlun blev ju nästan ledsen när jag såg din 19018 på köp och säljJag är långt ifrån en expert men jag tycker att den ser skarp och fin ut
Haha vi får se hur det artar sig. Dyker inget intressant objekt upp så behåller jag den nog ett tag tillMarlun blev ju nästan ledsen när jag såg din 19018 på köp och sälj
Det är ju därför jag är med på detta forum ... för att slippa googla och ist. få svar från experterna.Google is your friend
http://www.oysterquartz.net/faq.htm
Gjorde det här om dan men spanat in den lite i smyg och när jag såg att måga bilder var tagna i sverige anade jag att det var nån härifrån.
Hello alla sammen
Min 16710 '93 og damas 1601
HAHA! Men förstår dig, den är verkligen tokfin!Min nya 17013 gjorde utomhuspremiär igår... kom 10m utanför huset och sen fega jag ur...hahahah vilken klenis man e.Dumt att köpa en i sånt fint skick att man inte vågar använda den. Det ju lite det som är poängen med klockor, att de ska användas. Så här såg den ut iaf när den fick 5sekunder sol
Fint!!
Från ett par bra dagar på Åland.
Tjusigt! Av någon anledning vart jag sugen på öl när jag såg bilden... tror att det är positivt?
Från ett par bra dagar på Åland.
Pris på det?Den är tillbaka , nyrenoverad och fin.