Vaaa! Har hon inte kommit fram än??! Veronica tyckte vi skulle skicka som värde men jag tyckte det var onödigt
Säg inte att ni skickade i postens gröna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vaaa! Har hon inte kommit fram än??! Veronica tyckte vi skulle skicka som värde men jag tyckte det var onödigt
Säg inte att ni skickade i postens gröna
Tack för svar!
Det är den. "Starburst"! Små stjärnor som dyker upp i olika ljus
Ibland nästan svart:
Grattis Är du nöjd? Ska du köpa en ny tavla till den?
Tror den går på ca 15k. Slate med briller kom dock bara till 17014.Slate är fin! Vet du priset?
Som redan sagts kan du langa på vilken OQ-tavla som helst med hänsyn tagen till måtten. Jag har tom sett vanliga non-OQ-tavlor på Oysterquartzar (ve och fasa).
Mark 1-tavla är himla trevligt så helst hittar du en annan sådan om du nödvändigtvis ska byta. Kanske får du hålla ögonen öppna ett tag, iofs.
Bra köp, förresten! Grattis!
Batteribyte, kostnad? 1000-lapp ish?
Det stämmer! Boetten är riktigt vass. Ligger en paketöppningstråd uppe på diskussion också med mer bilder och info.Snyggt jonas_w! Bra boett på den där. Easy riders gamla eller?
Det kommer jag att göra, ska bara hitta lite tid. Har tagit bilder redan men måste få ihop lite text. Kommer idag eller imorgon.jonas_w såg att din 17014 var tillbaka från spa! Kommer du skriva lite om spavistelsen?
Eftersom inlägget blev så långt så gjorde jag en egen tråd av det. http://www.klocksnack.se/threads/polering-av-oysterquartz-resultat.28157/jonas_w såg att din 17014 var tillbaka från spa! Kommer du skriva lite om spavistelsen?
Den där tavlan är magisk. Saknar den lite.Härlig tråd, OQ är förbannat charmiga rackare!
Tillför inte så mycket nytt till tråden eftersom min 17013 finns några poster högre upp men here goes
Lite nya bilder iaf
Förstår det, den är grym!Den där tavlan är magisk. Saknar den lite.
Härlig tråd, OQ är förbannat charmiga rackare!
Tillför inte så mycket nytt till tråden eftersom min 17013 finns några poster högre upp men here goes
Lite nya bilder iaf
Grattis! Hyffsat ovanlig tavla, tillverkades bara ett år.Äntligen hamnar man här också, ny OQ, ref 17000, 1978, original Mark 11 tavla och visare enligt uppgift. Säker polerad men i fint skick, även länken spänstig och med bra mothåll. Trevligt tickande minsann, den gör sig bra under kudden på natten
Det kan jag skriva under påHärlig tråd, OQ är förbannat charmiga rackare!
Lite nya bilder iaf