Tror att "clean" kan vara en bra beskrivningGrattis! Hyffsat ovanlig tavla, tillverkades bara ett år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att "clean" kan vara en bra beskrivningGrattis! Hyffsat ovanlig tavla, tillverkades bara ett år.
Väcker tråden till liv igen nu när jag har blivit ägare av en Oysterquartz ref 17013 från 1979.
Obligatoriska bilderna:
Gamla urtavlan som är riktigt läcker den med nu med sin stardust-effekt.
Tack! Än så länge går det riktigt braGrattis Mekmek ! Från Gripenbro gissar jag. Nu får vi se om du börjar trivas med tickandet!
Äntligen hamnar man här också, ny OQ, ref 17000, 1978, original Mark 11 tavla och visare enligt uppgift. Säker polerad men i fint skick, även länken spänstig och med bra mothåll. Trevligt tickande minsann, den gör sig bra under kudden på natten[
/quote]
Pre-COSC är snygga, grattis!
Bra fångat MekmekÄntligen hamnar man här också, ny OQ, ref 17000, 1978, original Mark 11 tavla och visare enligt uppgift. Säker polerad men i fint skick, även länken spänstig och med bra mothåll. Trevligt tickande minsann, den gör sig bra under kudden på natten
Tackar, den känns riktigt bra
Finns en full set som går under klubban i majFan va fina dom är.
Om ni känner för att avyttra en OQ hör gärna av er
Finns en full set som går under klubban i maj
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2846/vara/1109348
Känner igen mig därHaha, ett sådant tålamod har jag inte. Om jag blir sugen på något vill jag ha det nu och helst igår.
Tack!HÄRLIG LUME!
Och snygg 17013T
Tack!
För några dagar sedan lanserade jag och min vän Dubbes www.oysterquartz.watch. Vi lägger upp nya saker med jämna mellanrum, så det är värt att ta sig en titt lite då och då...
För några dagar sedan lanserade jag och min vän Dubbes www.oysterquartz.watch. Vi lägger upp nya saker med jämna mellanrum, så det är värt att ta sig en titt lite då och då...