Daytona96
Guld
Typ 30 000krHar ni kolla på vad man kan få ge för en fräsch 17000 med svart tavla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ 30 000krHar ni kolla på vad man kan få ge för en fräsch 17000 med svart tavla?
Okej. Tackar.Typ 30 000kr
Köpte på blocket för 20k va? I så fall var det var jag som försökte få din mail av säljaren... Nu vet du iaf vart du skickar PM om du tröttnar
Då är den fullset och typ NOS.Typ 30 000kr
Kollade C24 nu. Det har varit "hyperinflation" på OQ senaste tiden, men tycker å andra sidan att C24 har blivit en ganska kass referens för priser, då de ofta är betydligt högre än här på KS...Skulle nog också säga närmare 20-22 för en fin. Uppåt 25k för en fullsetare.
Kollade C24 nu. Det har varit "hyperinflation" på OQ senaste tiden, men tycker å andra sidan att C24 har blivit en ganska kass referens för priser, då de ofta är betydligt högre än här på KS...
Jag är rädd för det.. Har kikat men inte vågat klippa ett bra tag nu. Drömmodellen är en pre-cosc 17000 med svart tavla. KOmmer det ut en sådan i riktigt fint skick med skarpa kanter och alla tillbehör åker nog guldbyxorna fram...Det är väl dags för OQ att sticka nu kanske. Det är ju befogat trots quartz iom att det bara finns runt 25.000 tillverkade. Sålde min 17014 med svart tavla i fint skick för ca ett år sen för 19k
Tror det var jag, för jag fick din mejladress av säljaren i ett smsKöpte på blocket för 20k va? I så fall var det var jag som försökte få din mail av säljaren... Nu vet du iaf vart du skickar PM om du tröttnar
Bara att höra av dig när du vill skiljasTror det var jag, för jag fick din mejladress av säljaren i ett sms
Tänker behålla den länge, minst ett par veckorBara att höra av dig när du vill skiljas
Edit: Om kanterna är skarpa kan du få tjäna en lite enkel hacka...
Räkna med 23-25t.Har ni kolla på vad man kan få ge för en fräsch 17000 med svart tavla?
Vad jag kan se på chrono24 så börjar dom vita på 23-25k svarta på 31-32. Men det kanske inte är vad dom ligger på i Sverige?Räkna med 23-25t.
Mm, möjligt svarta är dyrare..Vad jag kan se på chrono24 så börjar dom vita på 23-25k svarta på 31-32. Men det kanske inte är vad dom ligger på i Sverige?
Nej nu hänger jag inte alls med. Köpte den hos Gripenbro, inte på Blocket. Så det måste vara en annan klocka du tänker på.Köpte på blocket för 20k va? I så fall var det var jag som försökte få din mail av säljaren... Nu vet du iaf vart du skickar PM om du tröttnar
Shit, vilken fin! Vilket kap för 20k! Min hälsar!Tror det var jag, för jag fick din mejladress av säljaren i ett sms
Shit, vilken fin! Vilket kap för 20k! Min hälsar!
/Henrik
Instämmer!Dom är ganska lika du, och du heter Henrik också alltså, creepy
Som sagt, du vet vart du ska vända dig om du vill bli av med "eländet"Slänger in några halvdana iPhonebilder på min 17014. Löjligt nöjd
Inga tankar på att flippa på ett bra tag. Trivs löjligt bra med den men för rätt summa är allt till salu.Som sagt, du vet vart du ska vända dig om du vill bli av med "eländet"
Känner likadant. Men som sagt, ALLT är till salu för rätt peng.Inga tankar på att flippa på ett bra tag. Trivs löjligt bra med den men för rätt summa är allt till salu.