• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Submariner 114060 (no date)

JB007

Omega
Riktigt inspirerande läsning. Är 99% säker på att lägga en beställning. Enda jag skulle vilja är att prova en på armen för att se hur det ser ut och känns innan jag lägger en beställning. Jag undrar ifall det finns någon som har en 114060 i närheten av Karlstad området man kanske kunde kunna få testa på armen? Har ingen AD i närheten.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Riktigt inspirerande läsning. Är 99% säker på att lägga en beställning. Enda jag skulle vilja är att prova en på armen för att se hur det ser ut och känns innan jag lägger en beställning. Jag undrar ifall det finns någon som har en 114060 i närheten av Karlstad området man kanske kunde kunna få testa på armen? Har ingen AD i närheten.
Jag har en 116610LN, finns i Karlskoga bredvid e18!
 

Morgan

Breitling
2-Faktor
Trevlig läsning. En 116610LN är på listan för troligt inköp. Efter denna recension känns köpet nära förestående.... ;)
 

xTZ

Cartier
Haft den en vecka nu. Och är kär! Tack igen för den grymma recensionen!
IMG_63471.jpg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
20160129_174642.jpg
Hämtade ut min hos Nymans i Västerås igår. Den känslan var fan oslagbar. Extra tack till Christian-h här på KS för provning av hans klocka före köp samt värdefull rådgivning.
Har missat det här. Sätter du ett @ framför nicket plingar det till hos den du taggar. ;)

Kul att jag kunde hjälpa till! Bra klocka alltså.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är på jakt efter en utan datum så om någon är sugen på att släppa sin så skicka gärna ett PM.
Du kommer inte få napp på ett sådant inlägg. Det är inte ok, det finns en köpes-sektion i forumet. Vidare finns det anledningar till varför det krävs viss aktivitet på forumet innan man får posta där.
 

phisun

Breitling
Någon som vet vart man kan få tag på en manual till en 114060 uttagen 2015?

Är det samma manual till både 114060 och Modellen med datum?
 

phisun

Breitling
Ni som har en Submariner skulle ni kunna titta på erat certifikat och jämföra med sista sidan i manualen och kolla om det står samma årtal där som på certifikatet?

Eller om årtalet kan variera.
 
Topp