Nej du kan säkert få något annatJag har betalat handpenning för en hulk. Är det helt hundra att jag kommer få klockan nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej du kan säkert få något annatJag har betalat handpenning för en hulk. Är det helt hundra att jag kommer få klockan nu?
Nej du kan säkert få något annat
Menar du att dom inte vill sälja hulken till mig och erbjuder något annat istället, eller att jag kan byta modell som jag vill köpa?
önskar det var jag som ropade hem denDenna gick i kväll på Bukowskis för 159250kr. En 116610LV från 2017
![]()
För 160 brak??önskar det var jag som ropade hem den
glömde säga att jag också önskar att jag hade råd med det, ja. heheheheFör 160 brak??
Jaja annars är det bara att dra ett pm så löser vi ditt sug efter gröntglömde säga att jag också önskar att jag hade råd med det, ja. hehehehe
Skulle inte våga påstå att nästan dubbla listpriset är "rimligt"Bästa stål Rolex. Anser dock 150 som ett rimligt pris för en helt ny då på markanden
Benägen att hålla med.. även 150k låter faktiskt Orimligt de mäSkulle inte våga påstå att nästan dubbla listpriset är "rimligt"
Hur kommer du fram till 150?Bästa stål Rolex. Anser dock 150 som ett rimligt pris för en helt ny då på markanden
Jag hade satsat på det, tror den är topp kandidat för nästa klocka som försvinner från listanSkulle inte våga påstå att nästan dubbla listpriset är "rimligt"
Haha det är mycket som är orimligt idag med Rolex juBenägen att hålla med.. även 150k låter faktiskt Orimligt de mä![]()
Dagens utbudHur kommer du fram till 150?
Egentligen bara eftermarknadspriserna på stålsportHaha det är mycket som är orimligt idag med Rolex ju
Du är fel ute.Dagens utbud![]()
När sålde du dom?Egentligen bara eftermarknadspriserna på stålsport
..jag har haft 2st Hulk. Avyttrat båda Under list.. Gillar Hulken som fan, men den kommer aldrig bli värd att köpa för 150k i min bok.
Nov 2017.. den va iskall här på KS då. ..gick senare ganska fort på Blocket. ..sålde en ett år tidigare för typ 65kNär sålde du dom?
Vad fick du för den på Blocket?Nov 2017.. den va iskall här på KS då. ..gick senare ganska fort på Blocket. ..sålde en ett år tidigare för typ 65k
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-116610lv-hulk.82377/
79.500:-Vad fick du för den på Blocket?
undrar när denna blir "värd" o köpa igen![]()
Inte haft en själv men min polare tröttnade ganska snabbt sett till att den var svår att matcha i hans yrke (kostym varje dag). Men används mer streetwear kanske det är lättare.Jag har på senare tid kommit i köptankar av en hulk. Ni som ägt eller äger en, är den lätt att tröttna på? Beskriv det goda med baksidan ni upplevt med er hulk
Har tidigare haft någon avsmak för modellen då allt för många kriminella element setts bära denna gröna skönhet.
Tacksam för inputs.
Inte haft en själv men min polare tröttnade ganska snabbt sett till att den var svår att matcha i hans yrke (kostym varje dag). Men används mer streetwear kanske det är lättare.
Jo absolut! Men min polare hade svårt att matcha till blå/grå kostym och kan hålla med. Men precis som du säger funkar den nog bättre i andra sammanhangHar ej kostym på mig varje dag, och har inte tröttnat på min Hulk (haft den i tre år). Tycker snarare det är tvärtom, att den är så uppfriskande, beroende på hur ljuset är, om man befinner sig inomhus eller utomhus, om det är ljust ute, molnigt osv så ser den alltid annorlunda ut. Helt fantastiskt enligt mig.