• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Submariner "Hulk" 116610LV

Denna gick i kväll på Bukowskis för 159250kr. En 116610LV från 2017

CAAE7823-B557-48D2-BF59-46C6028FB1E9.jpeg

Om 150.000 var 0.1% av mitt kapital hade jag ändå inte köpt den klockan för det priset. Det är en alldeles för dålig affär. Det är som att köpa en övervärderad aktie.
Å andra sidan är ju klockan ruggigt snygg. Inget snack om saken.

Jag har på senare tid kommit i köptankar av en hulk. Ni som ägt eller äger en, är den lätt att tröttna på? Beskriv det goda med baksidan ni upplevt med er hulk :)
Har tidigare haft någon avsmak för modellen då allt för många kriminella element setts bära denna gröna skönhet.

Tacksam för inputs.

Jag har på senare tid kommit i köptankar av en hulk. Ni som ägt eller äger en, är den lätt att tröttna på? Beskriv det goda med baksidan ni upplevt med er hulk :)
Har tidigare haft någon avsmak för modellen då allt för många kriminella element setts bära denna gröna skönhet.

Tacksam för inputs.
Inte haft en själv men min polare tröttnade ganska snabbt sett till att den var svår att matcha i hans yrke (kostym varje dag). Men används mer streetwear kanske det är lättare.

Inte haft en själv men min polare tröttnade ganska snabbt sett till att den var svår att matcha i hans yrke (kostym varje dag). Men används mer streetwear kanske det är lättare.

Har ej kostym på mig varje dag, och har inte tröttnat på min Hulk (haft den i tre år). Tycker snarare det är tvärtom, att den är så uppfriskande, beroende på hur ljuset är, om man befinner sig inomhus eller utomhus, om det är ljust ute, molnigt osv så ser den alltid annorlunda ut. Helt fantastiskt enligt mig.

Har ej kostym på mig varje dag, och har inte tröttnat på min Hulk (haft den i tre år). Tycker snarare det är tvärtom, att den är så uppfriskande, beroende på hur ljuset är, om man befinner sig inomhus eller utomhus, om det är ljust ute, molnigt osv så ser den alltid annorlunda ut. Helt fantastiskt enligt mig.
Jo absolut! Men min polare hade svårt att matcha till blå/grå kostym och kan hålla med. Men precis som du säger funkar den nog bättre i andra sammanhang :)

Vad är det som gör att priset är så högt på Hulken?
Kan priset sänkas tror ni?
80k för en Hulk 2017 var billigt! Idag går dem minst för 140.000kr
Sjukt

Tillbaka
Topp