Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som jag förstår så kan du nog inte ens skriva upp dig på väntelista hos en enda AD i Sverige(Fått höra att väntetiden är över 10 år så det är meningslöst). Tror man får betala rejält över listpris som man ska ha en.Någon som vet hur det ser ut med väntetider på Hulken i övriga Sverige (dvs ej Stockholm).
Tack för en bra recension, otroligt fin klocka som jag tänkt på i många år.
Som jag förstår så kan du nog inte ens skriva upp dig på väntelista hos en enda AD i Sverige(Fått höra att väntetiden är över 10 år så det är meningslöst). Tror man får betala rejält över listpris som man ska ha en.
Jag tröttnade på den jag hade för ~3 år sedan. Tyckte det vart lite "för skojsigt" med grön bezel + tavla. Nu tycker jag den är rolig igenMånga säger att Hulken är lätt att tröttna på, men de fina bilderna säger annat! Någon som haft en Hulk och tröttnat på den?
Som jag förstår så kan du nog inte ens skriva upp dig på väntelista hos en enda AD i Sverige(Fått höra att väntetiden är över 10 år så det är meningslöst). Tror man får betala rejält över listpris som man ska ha en.
Jag har haft min sen i januari och har absolut inte tröttnat på den - snarare är det tvärt om så att den växer mer och mer för varje dag.Många säger att Hulken är lätt att tröttna på, men de fina bilderna säger annat! Någon som haft en Hulk och tröttnat på den?
Använder gröna klockor (kermit/hulk) några gånger per månad kanske. Hulk förmodligen mer sällan än kermit. Tror jag tröttnar om jag skulle köra Hulk oftaMånga säger att Hulken är lätt att tröttna på, men de fina bilderna säger annat! Någon som haft en Hulk och tröttnat på den?
Klart du ska ha en dinka som matchar din bilBra skrivet! Blir inte inte mindre sugen efter den historian och alla bilder i tråden..
Längtar till jag kan lägga vantarna på en!
Införskaffade mig en Hulk, igen..., i veckan och reflekterade över en sak. Nån som vet om bezelfärgen har ändrats något? Det var ju nästan ett år sen jag såg en sist men känns som om färgen blivit en nyans ljusare. Beror givetvis på ljuset så tror mer det är jag som har dåligt minne... men någon som vet?
En 12a och en 17, har en 18 osså och upplever ingen skillnad irl fällande färgen, däremot är den vita texten tryck olika ”hårt” på tavlorna.
Vettefaaaaan....Hmmm.. Undra vilken din favoritfärg e...
Vettefaaaaan....
Någon som vet hur det ser ut med väntetider på Hulken i övriga Sverige (dvs ej Stockholm).
Tack för en bra recension, otroligt fin klocka som jag tänkt på i många år.
Jag har haft min sedan februari 2017, inte tröttnat alls. Känner mig snarare ännu mer nöjd med den idag.Många säger att Hulken är lätt att tröttna på, men de fina bilderna säger annat! Någon som haft en Hulk och tröttnat på den?
Samma här. Haft min i ett år snart och den är ju helt underbar. Den sitter på armen idag förresten.Jag har haft min sedan februari 2017, inte tröttnat alls. Känner mig snarare ännu mer nöjd med den idag.
Samma här! Bra tajming på tiden...Samma här. Haft min i ett år snart och den är ju helt underbar. Den sitter på armen idag förresten.
Snyggt! Men varför två nästintill likadana klockor?En 12a och en 17, har en 18 osså och upplever ingen skillnad irl fällande färgen, däremot är den vita texten tryck olika ”hårt” på tavlorna.
Snyggt! Men varför två nästintill likadana klockor?
JA, GRÖNA HULKAR HAR JU VERKLIGEN ÖKAT I VÄRDE!Investerings syfte
Gammal bild men kanske ger mersmakVälskriven recension! Har länge funderat på att införskaffa mig en Hulk, kan säga att denna recension i kombination med bilderna gör valet bra mycket lättare!