Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det ens för fråga? Troll?Är det värt att köpa en GMT rootbeer rosé/stål 2023 för list pris??
Jag har nämligen fått förfrågan på bergströms ur att göra en beställning. Just därför var jag nyfiken ifall om det är värt att köpa den.Vad är det ens för fråga? Troll?
Det kan ju bara DU svara på?Jag har nämligen fått förfrågan på bergströms ur att göra en beställning. Just därför var jag nyfiken ifall om det är värt att köpa den.
Vad menar du med värt? Om du kan köpa den för list, och sen flippa för snabba 10-20k?!?Jag har nämligen fått förfrågan på bergströms ur att göra en beställning. Just därför var jag nyfiken ifall om det är värt att köpa den.
Jag har nämligen fått förfrågan på bergströms ur att göra en beställning. Just därför var jag nyfiken ifall om det är värt att köpa den.
Först kanske du bör fråga dig själv: Har jag pengarna att köpa klockan för? Kan jag tjãna snabba pengar på att sälja den?
OM man svara nej på någon av ovanstående frågor är det kanske bättre att avstå.
297500DKKNågon som vet nya list på 116508 ?
Så typ 435.000 svenska ? Känns lågt297500DKK
38000EUR DE
411500NOK
Sverige hade inget pris I listan pa TRF.Så typ 435.000 svenska ? Känns lågt
Nej vet, enbart pris på förfrågan.Sverige hade inget pris I listan pa TRF.
Finns inget pa Nymans/Krons hemsida?
1DKK=1.51SEK
1NOK=1.06SEK
PoA brukade vara 400K eller om det var 500K.Nej vet, enbart pris på förfrågan.
Blir 2 olika beroende på om man jämför med norska eller danska kronan.
Får kika hos AD under veckan
428 innan höjning men kommer inte ihåg om det va innan 1/11 - 2022 eller om det va vi årskiftet nuPoA brukade vara 400K eller om det var 500K.
Återkom gärna I tråden. Nånstans I bakhuvudet har jag siffran 424000 Men det var nog innan höjningen 1/1
Kanske @SWC har svar på fråganNågon som vet nya list på 116508 ?
Kanske @SWC har svar på frågan
427 innan höjningen, nu 440 500 sekNågon som vet nya list på 116508 ?
Justerade ditt svar lite
Kan jag tjãna snabba pengar på att sälja den?
Kan väl kvitta då alla här inne är entusiaster som inte bryr sig om man förlorar 50% av inköpspris när man säljer.Ja det var ju kontentan av vad han ville ha svar på genom sin post.
Troligtvis inte längre. Ytterligare listprishöjningar lär komma under året innan han får den och i dagsläget har jag väldigt svårt att tänka mig att en gråis betalar mer än (dagens) listpris.
Roade mig med att att titta lite på vad dem gått för här på KS tidigare och oj oj oj vad folk måste ha förlorat pengar...
Jag skulle gärna själv ha en svagdricka. Det är nog den vackraste TT Rolex tillverkar enl mig.
Det har de väl aldrig kostat ens när de var som dyrast?Samma här, vackraste TT Rolex enligt mig också. Skulle också vilja ha en, men inte för 300.000 SEK.
Det har de väl aldrig kostat ens när de var som dyrast?
Gick en på Kaplans I Oktober för 185+provis om jag minns rätt.
Nu påstas det ju att I Jönköping kan man "ställa sig på listan" för en.
Det låg en ute här på KS i mars 2022 för 295.000 SEK. Annonsen står som Avslutad, så jag gissar att den blev såld (för något i närheten av det). Låg även en ute för 275.000 SEK osv. Priset hos gråis och blocket var kanske något högre till och med. Det var nog på de nivåerna marknaden toppade för just 126711CHNR gissar jag.
Sa denna skulle då hamna på runt 195 om den går för utrop.Nyligen en som blev osåld med 190 utgång.Visa auktionsvara :: Pantbanken Sverige
www.pantbanken.se
(15% provis)
Vad har du för något på ingång?Sa denna skulle då hamna på runt 195 om den går för utrop.
Det är väl ungefär listpris idag?
Fan att jag beställt ny leksak...
Trabant var ju klart sämre än en Wartburg.Rolex uppvisar samma fenomen som ekonomin i DDR.
En begagnad Trabant var dyrare än en ny.
Lite som en klockornas Trabant kan man nog se Rolex som.
Hur lång ”leveranstid”? Allt över 6 månader så kommer man sannolikt åka på minst en prishöjning.Är det värt att köpa en GMT rootbeer rosé/stål 2023 för list pris??
Vilket modigt påstående!".. Guldsmycken följer det internationella guldpriset, men dyrare lyxvaror som Rolex och Breitling kommer att bli lite billigare under 2023 jämfört med för 6-12 månader sedan."