Min BB Pro hade fejknitar..?Köp en lös länk från BB Pro och byt. Toti pris 40-50k för klocka och länk(beroende på om du köper din bb58 beg eller ny). T-fit lås, inga fejk nitar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min BB Pro hade fejknitar..?Köp en lös länk från BB Pro och byt. Toti pris 40-50k för klocka och länk(beroende på om du köper din bb58 beg eller ny). T-fit lås, inga fejk nitar.
Helt rätt, tänkte på ranger. Får skylla på att jag inte fått morgon kaffet när jag skrev.Min BB Pro hade fejknitar..?
Mjölka kan man ju kalla det.Så är det helt klart, känner till minst ett fall där sportstål skulle gå att leverera mot inbyte av annan lätt begagnad Rolex. Direktförsäljning var dock inte intressant för AD.
CPO är ett sätt både för Rolex och AD att mjölka marknaden ännu mer genom att tjäna pengar på begagnade klockor om och om igen samtidigt som man får sälja ny klockor
Stämmer verkligen detta att nymans håller på så ? Eller är det bara någon dåre som dragit igång detta för att han inte fått hämta ut önskad klocka?Nymans!
När man köpte en klocka för 3år sedan! Och då var den i skyltfönstret!
TT datejust wimbel!! Alltså inte alls poppis!
Får ej köpa rolex från Nymans/krons för klockan finns ej kvar längre
Krons gör vad gäller modeller som har stort premium. Aldrig hört de ber om bilder,men kom in med klockan på armen och visa att du har den kvar innan det blir någon ny skojjsig modell.Stämmer verkligen detta att nymans håller på så ? Eller är det bara någon dåre som dragit igång detta för att han inte fått hämta ut önskad klocka?
Man skall aldrig säga aldrig, men det lär inte hända. Vi snackar 60% av nypriset, det är Brattesiffror.En fråga till spåkulorna där ute.
Om jag vill köpa en Explorer 1 124270 för max 50k (begagnad i använt skick), hur länge måste jag vänta? Kommer det någonsin inträffa?
Hände en kompisStämmer verkligen detta att nymans håller på så ? Eller är det bara någon dåre som dragit igång detta för att han inte fått hämta ut önskad klocka?
Sorgligt faktisktHände en kompis
Det där är baksidan av säljarens visitkortStämmer verkligen detta att nymans håller på så ? Eller är det bara någon dåre som dragit igång detta för att han inte fått hämta ut önskad klocka?
Haha!Det där är baksidan av säljarens visitkort
Någon blev kränkt så den plockades bort tror jag jag läste I något inläggHaha!
För övrigt vad hände med ( gubben ) istället för like knappen, någon som vet ?
Jag hänger inte med. Fick du denna uppmaning nu när du skulle köpa klocka? Du skall alltså visa att du fortfarande har kvar din TT DJ tre år senare?Nymans!
När man köpte en klocka för 3år sedan! Och då var den i skyltfönstret!
TT datejust wimbel!! Alltså inte alls poppis!
Får ej köpa rolex från Nymans/krons för klockan finns ej kvar längre
Ja det låter fullt normalt.Pratade idag med en gråhandlare som sa att han fick leverans på 5-10 rolex klockor i månaden till sin butik direkt från AD. Betalade listpris plus cash vid sidan av.
Utomlands(asien)
Han hade allt i sin butik och redan många klockor med 2023 cert
AhajajahahahahNågon blev kränkt så den plockades bort tror jag jag läste I något inlägg
Yes jag väntade på en batman. Skulle in och kolla läget bara. Hade inte varit i butiken på ett tag.Jag hänger inte med. Fick du denna uppmaning nu när du skulle köpa klocka? Du skall alltså visa att du fortfarande har kvar din TT DJ tre år senare?
Isf är jag också rökt då Explorern jag köpte för 5 år på Nymans också är flippad.. men det gör inget, tänkte inte handla där ändå.
Well.. undrar vad preskriptionstiden är på ett klockköp? 5, 10, 20 år?Yes jag väntade på en batman. Skulle in och kolla läget bara. Hade inte varit i butiken på ett tag.
Tills dess att den kvalificerar sig för CPO och då byts in är min kvalificerade gissningWell.. undrar vad preskriptionstiden är på ett klockköp? 5, 10, 20 år?
Samtidigt vet jag ju att det är ett gäng personer här på KS som lär hamna på svarta listan om detta blir ett utbrett fenomen.
Men där får man ju inga gratispengar utan, Hemska Tanke, kan göra förlust på sin Rolex vid ev försäljningVill man slippa köplatser och listor så kan man gå till dörren bredvid AD. Kaplans har både Daytona, Pepsi, Sub och Explorer
Är dem förhandlingsbara på kaplans ?Vill man slippa köplatser och listor så kan man gå till dörren bredvid AD. Kaplans har både Daytona, Pepsi, Sub och Explorer
Jag har redan hört från många att dem blivit svartlistade. Kmr aldrig spendera 1 krona hos dem. Finns andra butiker och rolexklockor finns det fööör mycket avWell.. undrar vad preskriptionstiden är på ett klockköp? 5, 10, 20 år?
Samtidigt vet jag ju att det är ett gäng personer här på KS som lär hamna på svarta listan om detta blir ett utbrett fenomen.
Ja.Är dem förhandlingsbara på kaplans ?
Förstår dig och förstår dem.Jag har redan hört från många att dem blivit svartlistade. Kmr aldrig spendera 1 krona hos dem. Finns andra butiker och rolexklockor finns det fööör mycket av
En tyst minut för skrattsmileyn.Ahajajahahahah
@Diskaren vänder sig i graven nu, aldrig sett en människa på KS som postat så mycket hån på säljannonser som honom....
Precis som En stor Stark är En stor Stark.
Man vet vad man får. Inga konstigheter
Och precis som med StorStark så finns det lite variation I tappkranarna.....Ja du har helt rätt i det där. Otroligt driftsäkra klockor utan problem och av god kvalitet. Har aldrig haft problem med någon av dem jag ägt. Man vet vad man får. Tåliga, robusta, tidlösa.