FlipSwede
Guld
Och denna ocksåDenna tavla ska visst också vara borta nu. RIP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och denna ocksåDenna tavla ska visst också vara borta nu. RIP.
Denna försvann väl redan i samband med att Sundust kom ut?Denna tavla ska visst också vara borta nu. RIP.
Jag minns att Bergströms hade en Cermit i butiken samma vecka den släpptes. Provade den själv.Det tror jag inte.
Att de skulle ligga där samma dag som de officiellt släpps är väl lite optimistiskt?
Edit
Rolex har väl en enda egen butik?
Där möjligtvis
Aha. Önskar att jag hade bättre koll på alla tavlorDenna försvann väl redan i samband med att Sundust kom ut?
Enkelt nu är alla borttagna/omgjorda till nya referensenAha. Önskar att jag hade bättre koll på alla tavlor
Ändå bara Lametonas
Jag tänker varje år att Rolex ska göra en total retake på Cellini-konceptet och göra något helt nytt, tom nytt namn. Visserligen har dom skalat ned, så kanske är nöjda som det är. Känns som att dressare är på gång att bli hetare och då ligger det fint i tiden att lansera.
Milgauss känns ju rimlig för en uppfräschning med ny ref.
Bubblare - the death of destro
Pris 20min efter att gröna Daytona försvann..
Den WG Daytonan med blå tavla som ligger på blocket höjdes ifrån 550 till 700.Pris 20min efter att gröna Daytona försvann..
Pris nu:
Vänta tills på måndag så kanske den går ner till 600 igen
Fick samtal från min tyska AD idag, de hade fått in för många Daytonas med vit tavla så de skulle rea ut dom med 20%. Funderar på att slå till faktiskt. Kan eventuellt lösa någon mer om någon är intresserad.
Det är Bucherer på April Strasse 1, Hamburg om någon vill kolla med dom.
Nej tack, jag är bara intresserad om de är extra dyra och svåra att få tag i.Fick samtal från min tyska AD idag, de hade fått in för många Daytonas med vit tavla så de skulle rea ut dom med 20%. Funderar på att slå till faktiskt. Kan eventuellt lösa någon mer om någon är intresserad.
20% off?? Är de 2015 igen ?Fick samtal från min tyska AD idag, de hade fått in för många Daytonas med vit tavla så de skulle rea ut dom med 20%. Funderar på att slå till faktiskt. Kan eventuellt lösa någon mer om någon är intresserad.
Ingen vill ju ha den gamla versionen nu när det släpps en ny modell.20% off?? Är de 2015 igen ?
Den effekten trodde jag inte förekom inom klockvärlden i samma utsträckning som i elektronik världen. Min bild är ju att klockor blir mer eftertraktade efter att man slutar producera de.Ingen vill ju ha den gamla versionen nu när det släpps en ny modell.
Ironi i kombination med dagens datumDen effekten trodde jag inte förekom inom klockvärlden i samma utsträckning som i elektronik världen. Min bild är ju att klockor blir mer eftertraktade efter att man slutar producera de.
Enligt Hodinkee kommer dem första Daytona till AD i september och oktober beroende på material.När tror ni att vi kan se på dom första Daytona (visnings ex) i butik ?
Det har väl varit så nu i ett antal år att Rolex trycker ut dom nya modellerna direkt efter presentationen, så har jag för mig att det nu är.
Var väl inte riktigt så för 15år sedan.
Man kan ju kolla vad det är för datum också20% off?? Är de 2015 igen ?
Visst kan man det. Insåg jag senare .Man kan ju kolla vad det är för datum också
Det är en fejk..Tradera ikväll: 62k, känns rekordbilligt trots okänd servicehistorik och slitage.
Hur skavs förresten text bort på tavlan? Särskilt när den ”endast legat i lådan alla dessa år”?
Det är en fejk..
Svårt att vara 100% men jag gillar inte datumförstoringen, avståndet mellan krona och triangel kl 12 samt hur långt ut på glasringen siffrorna sitter..
Ser inte ut som 100% rätt "font" på siffrorna i datumet heller. Ettan har t.ex inte dom små strecken på toppen/botten.Svårt att vara 100% men jag gillar inte datumförstoringen, avståndet mellan krona och triangel kl 12 samt hur långt ut på glasringen siffrorna sitter..
Det kan ju vara bilderna som luras men det var också en del konstiga budgivare på denna auktion, inte minst den som vann som helt saknade omdömen.