Sammanställ en lista själv så kan säkert någon lägga in den åt dig..Du har helt rätt, finns på Rolex.com.
Så lite överkurs på min fråga men söker ändå den där senaste sammanställningen/listan, om någon kan lägga till den här är jag tacksam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sammanställ en lista själv så kan säkert någon lägga in den åt dig..Du har helt rätt, finns på Rolex.com.
Så lite överkurs på min fråga men söker ändå den där senaste sammanställningen/listan, om någon kan lägga till den här är jag tacksam.
Då är det ju något jag måste vara för dum för att fatta?måste fråga säljaren om han fick ligga. Måste ju vara det!
Som svar på din första fråga är det alltså inte att jag kommit med på en lista, utan att en klocka finns för mig att köpa.
Om du själv skapar listan, så kan säkert admin hjälpa till…Du har helt rätt, finns på Rolex.com.
Eller så går @SerbastianFlyte in på TRF.Om du själv skapar listan, så kan säkert admin hjälpa till…
Det var mer att jag var nyfiken och vill lära mig hur Rolex-världen fungerar.Då är det ju något jag måste vara för dum för att fatta?
Om en klocka finns för dig att köpa så är det väl bara,att handla på om du vill ha ?
Vad vill du lära dig?Det var mer att jag var nyfiken och vill lära mig hur Rolex-världen fungerar.
Lysande, stort tack!Eller så går @SerbastianFlyte in på TRF.
Där finns en klistrad tråd med Rolexpriser I lokal valuta I en drös olika länder.
Inte alla modeller iofs.
Varsågod
2024 Rolex Prices Across Countries - Rolex Forums - Rolex Forum
2024 Rolex Prices Across Countries Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
Yes! Står i kö på en 124060 samt en familjemedlem som beställt en 126518LN och även fått en orderbekräftelse på. Lång köphistorik. Känns som att det har öppnats upp.Också nyfiken, intresserad av dj36, op eller explorer 1.
Mitt första inlägg:
Fick argumentera väl för min sak, men fick plockat ut en Sub Date idag. Första kontakt med AD var drygt 2.5 månad sedan. Jag har ingen tidigare köphistorik.
Off topic: Tips på bra och prisvärt skydd till min nya kronjuvel?
Grattis! 2.5 månader för en submariner utan tidigare historik är ju väldigt imponerande. Kanske tyder på att det lättar upp nu får man hoppas.Mitt första inlägg:
Fick argumentera väl för min sak, men fick plockat ut en Sub Date idag. Första kontakt med AD var drygt 2.5 månad sedan. Jag har ingen tidigare köphistorik.
Tack, verkligen superroligt! Jag vill tro att det handlade om mitt "compelling case". Jag fick först ett nej, som jag lyckades omvandla till ett kanske och till sist ett köp.Grattis! 2.5 månader för en submariner utan tidigare historik är ju väldigt imponerande. Kanske tyder på att det lättar upp nu får man hoppas.
Skydd vet jag dock inte vad du menar. Rolex är ju rätt stryktåliga som de är och kan alltid skickas på service för upputsning.
Hairlines och lite repor hör klockor till. Du klär ju inte in bilen i plastfolie innan du ger dig ut på vägen. Den ska användas och en sub är onekligen en tool watch.Tack, verkligen superroligt! Jag vill tro att det handlade om mitt "compelling case". Jag fick först ett nej, som jag lyckades omvandla till ett kanske och till sist ett köp.
Har sett andra märken/modeller med skydd av typ "skärmskydd" som bara knappt syns men kan avvärja hairlines och lättare dings.
Hairlines och lite repor hör klockor till. Du klär ju inte in bilen i plastfolie innan du ger dig ut på vägen. Den ska användas och en sub är onekligen en tool watch.
Många?Både ja och nej på den.
Många folierar åtminstone fronten på sin bil för att slippa stenskott.
Men jag är enig. Man ska inte köpa en klocka som man inte vågar använda.
Inte för att öht förstår varför man skulle göra något sådant så i detta sammanhanget så om man köper en Sub från samma märke som utöver varit valet av yrkesproffs de senaste 50 åren, där samma modell även fortfarande lånas ut av te x Explorers club till folk som ska definitivt inte ska jobba vid ett skrivbord. Då ska man kunna gå med den utan någon plastfilm. Stenskottsskydd kan man köpa till sin Lexus eller Porsche. Men att köpa det till sin Range Rover eller sin Land Cruiser är väl bara brukligt för de som knappt lämnar vasastan med dem?Både ja och nej på den.
Många folierar åtminstone fronten på sin bil för att slippa stenskott.
Men jag är enig. Man ska inte köpa en klocka som man inte vågar använda.
Många?
Visst, kör du en Ferrari 250 gto förstår jag i viss mån att man vill undvika slitage. Men köper du en nyproducerad Land rover vars syfte är att användas i skog och mark känns det lite avlägset.
Men nu blev det OT.
Mitt första inlägg:
Langa ett wrist shot då. Seeing is believingMitt första inlägg:
Lugn nu för fasiken, plasten måste på förstLanga ett wrist shot då. Seeing is believing
HahaLugn nu för fasiken, plasten måste på först
Vilket fräckt tillbehör! Men jag är ändå lite skeptisk till sådant. Det skyddar nog mot hårdare slag, men damm och skräp kan nog leta sig in mellan skydd och boett och ställa till med än mer reporTyvärr tror jag inte att det finns något skydd till din klocka. Vilket är lite synd. Det hade varit rätt praktiskt med ett sådant för den som vill bära klockan även när man riskerar att slå emot saker hårt eller repa klockan ordentligt (som tex när man dyker). (Nackdelen är dock att man inte kan använda vridringen). CWC, vars klockor fortfarande används av UKs försvarsmakt, har ett plastskydd men jag har aldrig sett något liknande till Rolex.
Lugn nu för fasiken, plasten måste på först
Ja det var elakt att göra narr av någon som bara vill skydda sin klocka som är skapt för att klara vatten, stötar, repor, slag. Ser det inte som ryggdunkande, snarare en reaktion på vad som efterfrågades.Lugna ner er lite gubbar. Håll er till ämnet han frågade inte om vad ni tycker om frågan utan ifall det finns. Känns som det ska dunkas rygg / ses ner på folk som inte är tycker som man ska.
Bara bra för personen/personerna som köper klockan i andra hand. De sparar ju klockan till någon annan.Ja det var elakt att göra narr av någon som bara vill skydda sin klocka som är skapt för att klara vatten, stötar, repor, slag. Ser det inte som ryggdunkande, snarare en reaktion på vad som efterfrågades.
Men här är svar på frågan:
WATCHSHELLS ROLEX EXPLORER 124273 36MM OYSTER WATCH PROTECTION FILM : Savor Your Timepieces, WatchShells
WatchShellsToolkit.Patented Film.Guide.The Original FrontierScratch Resistance.Boasts excellent scratch resistance.Waterproof.Unaffected by the waves of an ultrasonic cleaner.Non-yellowing.After a 1,000-hour test, there is virtually no color difference.Clean Removal.Leaves no residue after...watchshells.com