Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du åkt på en näsbränna och blivit nekad, eller känner du dig bara allmänt kreativ och skapar nya ordspråk?Bästa sättet att exkludera sig från att få köpa en ny Rolex, är att sälja den man nyligen hämtat ut……
Kinesiskt ordspråk….500 BC
Det senare…..fick en uppenbarelse! Såg visdomen i en snöflinga idag…….nya klockor betackar jag mig för.Har du åkt på en näsbränna och blivit nekad, eller känner du dig bara allmänt kreativ och skapar nya ordspråk?
Kan jag aldrig tro då det vore det dummaste de kunde göra.någon som vet ifall ryktet om att rolex skall öka produktionen stämmer?
Absolut! Hoppas de ryktet inte stämmer, mycket man ser och hör på youtube.Kan jag aldrig tro då det vore det dummaste de kunde göra.
Bättre att de minskar den om de öht gör något alls
Du borde följa TRFs Nestor Padi.Absolut! Hoppas de ryktet inte stämmer, mycket man ser och hör på youtube.
Får kolla in honom då. Det jag kan läsa på nätet är mest skrivit nångång mars -23 om ny anläggning i bulle och temporära anläggningar tills dess på några olika ställen med eventuell produktionsökning.Du borde följa TRFs Nestor Padi.
Det mesta han säger är som en våt filt av dysterhet och dement gnällgubbe.
Men vad gäller hans profetior som just YT så har han onekligen en poäng
Vad tänker du dig för kombination: material, storlek, ring, armband, tavla?Någon som är nyligen uppdaterad på datejust hos ad? Väntetider osv?
Från 5 sekunder till aldrig beroende på vad @BankAnden skrev ovanNågon som är nyligen uppdaterad på datejust hos ad? Väntetider osv?
Stod du inte på kö på en med grön tavla ?Nä men typ stål 36,jubilee,räfflad ring.
Jorå, min e beställd men nyfiken på hur läget ser ut runt om hos ad’s just nu. Lättar läget eller är de detsamma.Stod du inte på kö på en med grön tavla ?
På Krons har har jag fått besked om ca 3 års väntetid på en 36 mm blå jubilee med räfflad ring.Nä men typ stål 36,jubilee,räfflad ring.
Det lät ju helt sinnessjuktPå Krons har har jag fått besked om ca 3 års väntetid på en 36 mm blå jubilee med räfflad ring.
Någon som är nyligen uppdaterad på datejust hos ad? Väntetider osv?
Mja de va i början av dec men verkar som de ändrar sig snabbt, va som sagt mest nyfiken på hur de ser ut runt om hos ad’s. Min uppskattade väntetid vet jag ju om.För två veckor sedan skrev du själv:
Tänker att det inte är någon som kommer kunna vara mer specifik. Allt är ju uppskattningar och tillfälligheter.Mja de va i början av dec men verkar som de ändrar sig snabbt, va som sagt mest nyfiken på hur de ser ut runt om hos ad’s. Min uppskattade väntetid vet jag ju om.
Jag har hört att de har köpt Scania och lagt ner tillverkningen av lastbilar för att kunna producera mer sportstål. Kolla om de bytt skyltarna nästa gång ni åker förbi Södertälje.Kan jag aldrig tro då det vore det dummaste de kunde göra.
Bättre att de minskar den om de öht gör något alls
Möjligt om man mailat in utan någon historik eller visat sig i butiken. Får man det beskedet i butiken gå till en annan ADPå Krons har har jag fått besked om ca 3 års väntetid på en 36 mm blå jubilee med räfflad ring.
Man vill ju veta status varje dag, hur det är med köer och väntetider, på varje modell ju. Helst uppdatering varje timme!Tänker att det inte är någon som kommer kunna vara mer specifik. Allt är ju uppskattningar och tillfälligheter.
Nä men typ stål 36,jubilee,räfflad ring.
Ca 2,5 månad för min del när jag hämtade ut en 126234 i december. Blå tavla.Möjligt om man mailat in utan någon historik eller visat sig i butiken. Får man det beskedet i butiken gå till en annan AD
Fick nyligen besked att de skall ta ca 6 mån men då med mint gröna tavlan, skulle tro att den är mer eftertraktad.
Precis, därför jag skrev att man borde gå till annan AD om man fick besked på 3 år på kronsCa 2,5 månad för min del när jag hämtade ut en 126234 i december. Blå tavla.
Tror krons sa fem år till mig hösten -22 Alltså fanns inget intresse av att sälja till mig.Precis, därför jag skrev att man borde gå till annan AD om man fick besked på 3 år på krons
Tror krons sa fem år till mig hösten -22 Alltså fanns inget intresse av att sälja till mig.
Tänker att det inte är någon som kommer kunna vara mer specifik. Allt är ju uppskattningar och tillfälligheter.
Är väl inget ohälsosamt att vara nyfiken? Hela tråden handlar väl om spekulationer och väntetider. Frågar eftersom läget verkar vara ganska olika bland handlarna och flera får veta tilldelningen i början av året med hur många bitar dom ska få in under 2024. Vore föresten intressant att veta hur många klockor man får tilldelning på, inte bara på dj utan flera modeller, jag själv har ingen gissning eller uppskattning alls.Han kommer in i tråden med ca 2v mellanrum och frågar om situationen på just Datejust 36…Känns väldigt hälsosamt…
Är väl inget ohälsosamt att vara nyfiken? Hela tråden handlar väl om spekulationer och väntetider. Frågar eftersom läget verkar vara ganska olika bland handlarna och flera får veta tilldelningen i början av året med hur många bitar dom ska få in under 2024. Vore föresten intressant att veta hur många klockor man får tilldelning på, inte bara på dj utan flera modeller, jag själv har ingen gissning eller uppskattning alls.
Haha nej, inte en chans.Räkna med att ADn bara får in en ståldaytona och ca 10 subbar i stål varje år.