Ingen modell har priset 149, möjligtvis om du hörde fel och dom sa 129, då gäller det 126610LV
Exakt! Tyckte också 149 lät underligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen modell har priset 149, möjligtvis om du hörde fel och dom sa 129, då gäller det 126610LV
Några månader till absolut max ett år, är min erfarenhetDå jag tyckte att frun skulle ha en TT DJ och fick estimerad leveranstid på ”upp till” 18 månader så tyckte jag att det lät lite galet.
Någon som har något hum vad leveranstiderna har varit den senaste tiden?
Lite magkänsla säger att 3 månader vore acceptabelt.
Vilken storlek? 31mm är väldigt populär.Då jag tyckte att frun skulle ha en TT DJ och fick estimerad leveranstid på ”upp till” 18 månader så tyckte jag att det lät lite galet.
Någon som har något hum vad leveranstiderna har varit den senaste tiden?
Lite magkänsla säger att 3 månader vore acceptabelt.
Vilken storlek? 31mm är väldigt populär.
Beror på vad man vill ha för kombinationDj tt finns väl här och var att köpa direkt över disk?
Beror på vad man vill ha för kombination
Ja såklart men oavsett storlek och tavla har jag fått för mig att dom e relativt lätta ändå. Som att jämföra med fick jag 18 mån på en dj 36 fluted jubelee grön i december men verkar komma betydligt tidigare trodde en annan säljare för någon månad sedan.Beror på vad man vill ha för kombination
Den DJ kombinationen du beställde är ju en lite mer ”populärare” kombo och då kan det ta tidJa såklart men oavsett storlek och tavla har jag fått för mig att dom e relativt lätta ändå. Som att jämföra med fick jag 18 mån på en dj 36 fluted jubelee grön i december men verkar komma betydligt tidigare trodde en annan säljare för någon månad sedan.
Någon som hört något om en prishöjning på Rolex 1 juni?
Tydligen ska klockor med guld gå upp med 3%
Rolex har ju redan höjt sina priser för 2024 i början av året?Någon som hört något om en prishöjning på Rolex 1 juni?
Källa på det?
Här är en "källa"Rolex har ju redan höjt sina priser för 2024 i början av året?
Såg en film från England på youtube.Källa på det?
Vanligtvis sker det en höjning årligen, men det har hänt att de höjt flera gånger under ett och samma år. Tror det var 2022 då de höjde priserna två-tre gånger under årets gång?Rolex har ju redan höjt sina priser för 2024 i början av året?
Då finns den nya prislistan för USA ute.Någon som hört något om en prishöjning på Rolex 1 juni?
Priserna på rolex hemsida är också uppdaterade nu.Då finns den nya prislistan för USA ute.
June 1st Increase - Rolex Forums - Rolex Forum
June 1st Increase Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
Samma pris på min beställda dj36 iallafall men gällde de endast guldklockor eller även dom med ex vitguldsring också?Priserna på rolex hemsida är också uppdaterade nu.
Samma pris på min beställda dj36 iallafall men gällde de endast guldklockor eller även dom med ex vitguldsring också?
Är det USA du menar? Det är ingen prishöjning på svenska sidan. Har iofs endast kollat GMT i helguld. Inga prishöjningar på TT DJ eller TT GMT heller.Priserna på rolex hemsida är också uppdaterade nu.
Är nog jag som inte hängt med i förra höjningen, kollade på Daytona oysterflex och fick för mig att den kostade 360 och nu ca 380?Är det USA du menar? Det är ingen prishöjning på svenska sidan. Har iofs endast kollat GMT i helguld. Inga prishöjningar på TT DJ eller TT GMT heller.
Det är inte 1/6 heller.Är det USA du menar? Det är ingen prishöjning på svenska sidan. Har iofs endast kollat GMT i helguld. Inga prishöjningar på TT DJ eller TT GMT heller.
Hur är det med Pepsi nuförtiden? Nån som fått plocka ut nån? eller hört om nån som fått i år?Hoppas de inte höjer pepsin.
Garanterat.Hur är det med Pepsi nuförtiden? Nån som fått plocka ut nån? eller hört om nån som fått i år?
Huruvida 226627 är en god investering eller inte är svårt att säga. Men det vore en mycket trevlig klocka att äga och bära oavsett Med tanke på att den är relativt ovanlig och ifall den togs ur produktion skulle den säkerligen kunna bli ännu mer attraktiv i framtidenEr Rolex sportklokker fortsatt en god investering? For eksempel en 226627.