• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex - Tråden där ni diskuterar ”värdeökning”, listor, orättvisor och spåkulor

IMG_8547.png

Vad är poängen med att bjuda in potentiella kunder till butiken om man ändå inte får köpa det man testar? Har stått i kö i 10 månader på två klockor så skulle jag åka till Nymans och mot all förmodan få köpa nått så kommer jag väl per automatik ännu längre ifrån det jag väntar på, eller hur funkar det?
 
IMG_8547.png

Vad är poängen med att bjuda in potentiella kunder till butiken om man ändå inte får köpa det man testar? Har stått i kö i 10 månader på två klockor så skulle jag åka till Nymans och mot all förmodan få köpa nått så kommer jag väl per automatik ännu längre ifrån det jag väntar på, eller hur funkar det?
Tänkte precis samma sak, kanske har det lite lager att sälja av? 😅😋
 
IMG_8547.png

Vad är poängen med att bjuda in potentiella kunder till butiken om man ändå inte får köpa det man testar? Har stått i kö i 10 månader på två klockor så skulle jag åka till Nymans och mot all förmodan få köpa nått så kommer jag väl per automatik ännu längre ifrån det jag väntar på, eller hur funkar det?
Därför att kunde folk köpa det de ville (Dvs Daytona GMT Sub i stål samt några DJs med hypade tavlor) vore butiken lika stendöd som resten av klockbutikerna på samma gata.

Är det klockor i ädelmetall,diamanter TvåTon eller halvkalla tavlor bör det kunna levereras direkt eller när nästa leverans kommer.
 
Därför att kunde folk köpa det de ville (Dvs Daytona GMT Sub i stål samt några DJs med hypade tavlor) vore butiken lika stendöd som resten av klockbutikerna på samma gata.

Är det klockor i ädelmetall,diamanter TvåTon eller halvkalla tavlor bör det kunna levereras direkt eller när nästa leverans kommer.
Förstod inte riktigt första stycket, hade folk kunnat få köpa det dom ville skulle det väl va glada dagar på Nymans med en ganska kraftig försäljningsökning som konsekvens snarare än en tvärdöd butik, eller menar du att man vill ha det man inte kan få?

För att parafrasera menar du att de annonserar i hopp om att få snurr på sånt som annars blir liggande?
 
Tillbaka
Topp