• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lika illa som Subc alltså?
asså subc har jag sett hos mer än en ad ute i europa under året men batman är ju ett nej med ett litete skratt i tonen....

pröva själv att ringa en ad så får han höa vad dom säger...
tror inte ens han hade blivit tilllagd på en eentuell lista ens för dom får knappt in några


angående subc så hade jag prövat maila lite ad´s tex i Italien eller Grekland(tex chateröarna)
tror chansen att få en via dom kanalerna är större än att få en i Sverige men det är inte lätt eftersom det är en populär modell!
 
Hade ingen aning om detta, verkligen.
Jag trodde inte Batman var i närheten av så populär som SubC, även om jag visste att listpriset är högre.
Där ser man!

Om man vänder på frågan.

Vilka modeller finns egentligen på hyllan hos Bergströms & Nymans? (Ifrån Rolex) om vi pratar klockor för 70.000:- >

asså subc har jag sett hos mer än en ad ute i europa under året men batman är ju ett nej med ett litete skratt i tonen....

pröva själv att ringa en ad så får han höa vad dom säger...
tror inte ens han hade blivit tilllagd på en eentuell lista ens för dom får knappt in några


angående subc så hade jag prövat maila lite ad´s tex i Italien eller Grekland(tex chateröarna)
tror chansen att få en via dom kanalerna är större än att få en i Sverige men det är inte lätt eftersom det är en populär modell!


Ja det är det, rätt mkt längre

Får bittert ringa och berätta att jag hade helt fel.
Jag sa till honom att jag inte visste, men gissade på ett par månader...... :confused:
 
Hade ingen aning om detta, verkligen.
Jag trodde inte Batman var i närheten av så populär som SubC, även om jag visste att listpriset är högre.
Där ser man!

Om man vänder på frågan.

Vilka modeller finns egentligen på hyllan hos Bergströms & Nymans? (Ifrån Rolex) om vi pratar klockor för 70.000:- >






Får bittert ringa och berätta att jag hade helt fel.
Jag sa till honom att jag inte visste, men gissade på ett par månader...... :confused:
DJ, Explorer 1/2 och YM typ, vet iof inte om de kostar under 70k men finns väl inte många modeller öht som listar under 70k hos Rolex!
 
Läste slarvigt <70k :D
Då finns det mycket på hyllorna, dock mestadels TT och ädelmetaller!
Allt förutom GMT, Sub och Daytona i stål finns väl :)
 
Hade ingen aning om detta, verkligen.
Jag trodde inte Batman var i närheten av så populär som SubC, även om jag visste att listpriset är högre.
Där ser man!

Om man vänder på frågan.

Vilka modeller finns egentligen på hyllan hos Bergströms & Nymans? (Ifrån Rolex) om vi pratar klockor för 70.000:- >






Får bittert ringa och berätta att jag hade helt fel.
Jag sa till honom att jag inte visste, men gissade på ett par månader...... :confused:

det som oftast finns är allt förutom stål sport så att säga..
Explorer går väl rätt ofta hyffsat snabbt speciellt expy 2

men jag har sett rätt mycket yachtmaster ute i europa senaste halvåret vilket man ej ser här hemma på hyllan!
sen 2ton är oftast r'ätt lätt att få tag på!

blå eller svart tvåtons sub är saldrig fel och går rätt fort att få tag på
 
Någon som vet hur exempelvis en AD på Rhodos eller Kreta har det när chartersäsongen är död? Stänger de ner eller får de leveranser året om? En vecka själv på ett tolv grader varmt Kreta i januari hade ju varit jättetrevligt om man åkt därifrån med en fin klocka på varje arm..:p
 
Någon som vet hur exempelvis en AD på Rhodos eller Kreta har det när chartersäsongen är död? Stänger de ner eller får de leveranser året om? En vecka själv på ett tolv grader varmt Kreta i januari hade ju varit jättetrevligt om man åkt därifrån med en fin klocka på varje arm..:p
Du tror ingen annan tänkt likadant?
 
Någon som vet hur exempelvis en AD på Rhodos eller Kreta har det när chartersäsongen är död? Stänger de ner eller får de leveranser året om? En vecka själv på ett tolv grader varmt Kreta i januari hade ju varit jättetrevligt om man åkt därifrån med en fin klocka på varje arm..:p
Jag inser att folk säkert gör så, jag fattar bara inte varför. Köp från gråhandlare bara.
 
Enbart så de kan så dem för list för att sedan kränga här hemma...

Nej? Jag har själv köpt klocka dyrare ifrån AD för att jag velat ha kvitto och stämplat cert med mitt namn från butik.
I mitt fall har jag gjort det för att klockan varit en "keeper".

Gråhandlare åker inte ner till Kreta och köper klockor.
Åtminstone inte dom jag känner till :)

Dubai är däremot vanligt.
 
Nej? Jag har själv köpt klocka dyrare ifrån AD för att jag velat ha kvitto och stämplat cert med mitt namn från butik.
I mitt fall har jag gjort det för att klockan varit en "keeper".

Gråhandlare åker inte ner till Kreta och köper klockor.
Åtminstone inte dom jag känner till :)

Dubai är däremot vanligt.

Någon som vet hur exempelvis en AD på Rhodos eller Kreta har det när chartersäsongen är död? Stänger de ner eller får de leveranser året om? En vecka själv på ett tolv grader varmt Kreta i januari hade ju varit jättetrevligt om man åkt därifrån med en fin klocka på varje arm..:p
Ok, men tror inte det var tanken i fallet ovan...
 
Nej? Jag har själv köpt klocka dyrare ifrån AD för att jag velat ha kvitto och stämplat cert med mitt namn från butik.
I mitt fall har jag gjort det för att klockan varit en "keeper".

Gråhandlare åker inte ner till Kreta och köper klockor.
Åtminstone inte dom jag känner till :)

Dubai är däremot vanligt.
Privatpersoner såväl som företag ringer och åker vart fan som helst för att plocka ut grejer som dom sen kan tjäna pengar på.
 
Du tror ingen annan tänkt likadant?

Jo, naturligtvis. Bara att läsa den här tråden för att inse att man är tvåa på bollen vart man än vänder sig (förutom till gråhandlare). Var mer intresserad av att veta om AD på ställen som i övrigt stänger ner totalt när turistsäsongen är över håller igång året om. Även om chansen är minimal att där få tag i vad man vill ha måste den ju vara större än att åka till valfri storstad eller flygplats i Europa?
 
Tillbaka
Topp