• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag hoppas att folk förstår att det är ganska sjukt att sitta och gnida händerna medans man längtar efter en lågkonjunktur som kommer att leda till att folk måste skiljas både ifrån bostäder och ägodelar.

Slappna av lite och prova på att ha kul medan ni kan, livet kan vara slut imorgon :)

Senast ändrad:
Jag hoppas att folk förstår att det är ganska sjukt att sitta och gnida händerna medans man längta efter en lågkonjunktur som kommer att leda till att folk måste skiljas både ifrån bostäder och ägodelar.

Och likafullt är denna tråds orsak och tydligen rätt många personers beteende för att få tag på vissa klockmodeller också nån slags sjukdomstecken.

För de som inte orkar vänta på rätt modell av Rolex eller AP funkar din uppmaning lika bra: Slappna av lite och prova på att ha kul medan ni kan, livet kan vara slut i morgon. :)

Sant. Det är självklart (kanske till och med en männskligrättighet) att alla småbarnfamiljer ska ha kvar sin daytona. Naivt av mig att tro nåt annat. :banghead: :bag:

Det där tankesättet förutsätter att hela världen hamnar i den värsta finanskrisen som någonsin skådats typ. För även om lilla Sverige hamnar i skiten så kommer Daytonan fortfarande kunna säljas dyrt till utlandet. Antagligen för en massa kronor när den svenska kronan dyker ännu mer.

Det där tankesättet förutsätter att hela världen hamnar i den värsta finanskrisen som någonsin skådats typ. För även om lilla Sverige hamnar i skiten så kommer Daytonan fortfarande kunna säljas dyrt till utlandet. Antagligen för en massa kronor när den svenska kronan dyker ännu mer.
Absolut. Det gäller bara att få den snabbt såld (för samma pris eller högr) annars är det jävligt meningsläst att ligga på topp och vänta på "rätt" köpare.

Och dyker det upp 30st till från lilla Sverige som måste sälja den. Ja då händer det saker.

Och dyker det upp 30st till från lilla Sverige som måste sälja den. Ja då händer det saker.

30 stycken är ingenting. Jag känner till enstaka gråhandlare som har så många i lager. Vad är oddsen för att 30 Daytonaägare hamnar i sådant obestånd så att de måste sälja till vilket pris som helst? Rätt liten skulle jag gissa.

Plötsligt händer det!

852919BF-667F-4BFB-AD1F-F31A51C0DB19.jpeg

Sitter på Schippol och var förbi Gassan och den enda stålrollen de hade inne var en deep sea,.De hade iofs en yachtmaster också men den gills inte. Hade hoppats på något att köpa med hem

Tillbaka
Topp