asimovfan
Basic
Nej det gör den ju inte och sen var den inte med på önskelistan hellerGår inte kränga för dubbla list...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej det gör den ju inte och sen var den inte med på önskelistan hellerGår inte kränga för dubbla list...![]()
Mycket tavlor som finns att beställa men som inte synts i kataloger etcDenna tavla kallas tydligen concentric dial men finns den verkligen som originalutförande eller köper man till tavlan separat? Det finns ett gäng sprillans nya ex ute till försäljning men jag hittar ingen information alls om denna tavla hos Rolex. Den kanske har utgått eller är begränsad till specifika regioner?
![]()
Hade gärna köpt en då jag älskar grönt men knappast för 120-130’Mer hulk åt folket![]()
Concentric tavlorna är original och fanns i silver, blå och svart till dam och herr modeller. Silver och blå har utgått men svart finns fortfarande kvar i sortimentet.Denna tavla kallas tydligen concentric dial men finns den verkligen som originalutförande eller köper man till tavlan separat? Det finns ett gäng sprillans nya ex ute till försäljning men jag hittar ingen information alls om denna tavla hos Rolex. Den kanske har utgått eller är begränsad till specifika regioner?
![]()
Oavsett vad så är det riktigt snyggt!Denna tavla kallas tydligen concentric dial men finns den verkligen som originalutförande eller köper man till tavlan separat? Det finns ett gäng sprillans nya ex ute till försäljning men jag hittar ingen information alls om denna tavla hos Rolex. Den kanske har utgått eller är begränsad till specifika regioner?
![]()
Du menar att folk försöker sälja för de priserna till dig?Nya hulkar verkar säljas för 145-165k enligt information jag får till mig här på KS.![]()
Du menar att folk försöker sälja för de priserna till dig?
Jadu... Sjukt, men blir inte förvånad...Vet inte riktigt vad han hade tänkt sig men gissar på en bit över 130k.
Jadu... Sjukt, men blir inte förvånad...
Haha, ja, det var oseriöstBjöd 115k och blev kallad oseriös.![]()
Intressanta saker sker när man lägger ut köpesannons på keramiska modeller. Folk har hybris.
Jag osså, av en ny medlem sedan i lördags...Haha, ja, det var oseriöst
Fick PM om en 114060. 85k ville han ha
Förmodligen bara om man redan har handlat 6-8 klockor där tidigare...Jag osså, av en ny medlem sedan i lördags...
114060 har bergströms i Malmö ca 2-3 månaders kö på....
Nya hulkar verkar säljas för 145-165k enligt information jag får till mig här på KS.![]()
Blev precis erbjuden en Hulk från 2010 för 125k.Jag osså, av en ny medlem sedan i lördags...
114060 har bergströms i Malmö ca 2-3 månaders kö på....
Av herren ovanför?Blev precis erbjuden en Hulk från 2010 för 125k.![]()
Haha. Folk har noll kollBlev precis erbjuden en Hulk från 2010 för 125k.![]()
Det ingår för det mesta också en lektion om det nuvarande prisläget och värdeökningen den senaste tiden. Hur bra som helst.Haha. Folk har noll koll
Det ingår för det mesta också en lektion om det nuvarande prisläget och värdeökningen den senaste tiden. Hur bra som helst.
Jag tror fortfarande att jag gjorde en bra deal enligt nuvarande Rolex-kursDet ingår för det mesta också en lektion om det nuvarande prisläget och värdeökningen den senaste tiden. Hur bra som helst.
En kille på jobbet köpte en här på KS för 68 för typ en månad sen.......hockeysticka!!Haha, ja, det var oseriöst
Fick PM om en 114060. 85k ville han ha
Mer rimligt pris... Känns som många blocketsäljare hittat hit nyligenEn kille på jobbet köpte en här på KS för 68 för typ en månad sen.......hockeysticka!!
Eller många KS-säljare som hittat Blocket då alla sportrolex över list innebär ett förväntat drev.
Ändå försvann nyligen en Hulk från köp&sälj för 125' på några timmar.Något över list är väl inte så farligt, men hulkarna låg ganska nyss på 100-105 som redan är en del över list, 125 börjar ju bara bli löjligt men det är min egen personliga åsikt![]()