• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Denna tavla kallas tydligen concentric dial men finns den verkligen som originalutförande eller köper man till tavlan separat? Det finns ett gäng sprillans nya ex ute till försäljning men jag hittar ingen information alls om denna tavla hos Rolex. Den kanske har utgått eller är begränsad till specifika regioner?

20190421_134200.jpg

Denna tavla kallas tydligen concentric dial men finns den verkligen som originalutförande eller köper man till tavlan separat? Det finns ett gäng sprillans nya ex ute till försäljning men jag hittar ingen information alls om denna tavla hos Rolex. Den kanske har utgått eller är begränsad till specifika regioner?

20190421_134200.jpg
Mycket tavlor som finns att beställa men som inte synts i kataloger etc

• Like
Reactions: HSK

20190421_134200.jpg
Concentric tavlorna är original och fanns i silver, blå och svart till dam och herr modeller. Silver och blå har utgått men svart finns fortfarande kvar i sortimentet.
Här är en bild på en svart som jag hade för några år sedan.
006.JPG

Senast ändrad:

20190421_134200.jpg
Oavsett vad så är det riktigt snyggt!

Nya hulkar verkar säljas för 145-165k enligt information jag får till mig här på KS. :D

Prova A. Constant (galerie cap sud), rätt korta ledtider på det mesta:)
Är ni inte på plats kan ni behöva ett litet uppsnack på telefon och sen är det bara att åka. Flygbiljetten kan vara säsongberoende dyr och 100% förskott är standard.
Men klockor har han :)

Något över list är väl inte så farligt, men hulkarna låg ganska nyss på 100-105 som redan är en del över list, 125 börjar ju bara bli löjligt men det är min egen personliga åsikt :)
Ändå försvann nyligen en Hulk från köp&sälj för 125' på några timmar.
Galenskaper man själv inte behöver bidra till, men att tro att KS är en Ö avskärmad från rådande prisläge (som man såklart kan tycka vad man vill om) är också en släng av galenskap.
Ordningen kan mycket väl vara återställd till hösten, ingen som vet.

Tillbaka
Topp