• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Troligt att det bara är en justering för valutan...
Möjligt, även om de senast höjde priset för dryga halvåret sedan enligt uppgifter i den andra tråden. I så fall borde väl ytterligare en höjning vara på ingång om det nu sker en årlig höjning varje senhöst och detta bara var en valutakorrigering för den svenska marknaden?

Lägg semestern i sydamerika nästa gång. Finns gott om SS subs, explorers etc hos ADs. speciellt i santiago och rio. ett tips bara :)

Finns i Rio och finns i São Paulo att köpa till ordinarie pris över disk. Sist jag hörde (någon vecka sedan) så fanns alla modeller jag frågade om inne. Dem skickar dock inte, varför vet jag inte. Var min kompis som bor i SP som kollade runt till mig. Jag har inga planer på Brasilien, men ska någon dit i annar ärende så varför inte. Då rekommenderar jag att kolla efter Rolex sport modeller i stål. :)

Finns i Rio och finns i São Paulo att köpa till ordinarie pris över disk. Sist jag hörde (någon vecka sedan) så fanns alla modeller jag frågade om inne. Dem skickar dock inte, varför vet jag inte. Var min kompis som bor i SP som kollade runt till mig. Jag har inga planer på Brasilien, men ska någon dit i annar ärende så varför inte. Då rekommenderar jag att kolla efter Rolex sport modeller i stål. :)
AD får inte skicka klockor för Rolex. Det är på grund av att Rolex inte vill att deras varumärke ska få säljas på nätet. Man måste köpa i fysisk butik :)

Våra svenska ADs kringgår väl också regelverket genom att ta betalt över telefon eller liknande för att därefter skicka klockorna till kund? Ingen regelrätt nätförsäljning men i praktiken är det samma sak.
Han på Nymans sa att dom inte fick göra så heller, jag var tvungen att åka och hämta den där även efter erlagd betalning via telefon. Andra ADs kanske inte är lika noga :)

Han på Nymans sa att dom inte fick göra så heller, jag var tvungen att åka och hämta den där även efter erlagd betalning via telefon. Andra ADs kanske inte är lika noga :)
Jag är rätt säker på att det var någon här i forumet som fick en Explorer skickad till sig via post av just Nymans men jag kanske minns fel?

Sent in i matchen, vad är grejen med att kränga en Batman för 190k, varför ska han avsluta sitt medlemskap för det?
jag kanske inte sitter klistrad i denna tråden som du och letar vart man kan köpa en sportrolex så förlåt mig om jag är sen i matchen.....

men såna som lägger ut en batman för en sån summa eller säljer oanvända dayroner för 240 pap borde typ bli bannade

dom kan ju hålla till på blocket som alla andra fantasifigurer gör

jag kanske inte sitter klistrad i denna tråden som du och letar vart man kan köpa en sportrolex så förlåt mig om jag är sen i matchen.....

men såna som lägger ut en batman för en sån summa eller säljer oanvända dayroner för 240 pap borde typ bli bannade

dom kan ju hålla till på blocket som alla andra fantasifigurer gör

Ursäkta? Vad är det för tonläge?
Jag skriver ju att jag är sent in i matchen och inte fattar vad det yras om. Jag har föga koll på vad som sker så varför insinuerar du att jag är på jakt efter sportrolex??

Jag tackade förövrigt nej till en sportrolex när Nymans ringde och frågade om jag ville ha en.

Tillbaka
Topp