Tre olika stålsubbar? Vad har jag missat?
114060, 116610LN samt 116610LV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tre olika stålsubbar? Vad har jag missat?
Hulken fattar jag men är det premium med vanliga subbar?
In och snacka med de olika AD som finns i stan, visa seriöst intresse och var beredd att lägga en handpenning. Enligt min ringa erfarenhet behöver det som förmedlas i dessa mejl inte vara hugget i stenMailade idag angående en 114060
Fick detta svar av Krons, tråkigt är ordet
![]()
Standardsvaret från Krons/Nymans det senaste året.Mailade idag angående en 114060
![]()
Jag mailade inte ens Krons när jag letade efter en 114060. Finns andra och bättre butikerMailade idag angående en 114060
![]()
Den modellen börjar bli eftertraktad också, nyss var det två månaders kö på Nymans. Nu är det 1 år..Detsamma gäller 214270. Jag ringde runt lite igår och fick samma svar överallt.
Det märks också tydligt på K&S här, just nu finns det ingen Explorer ute till försäljning.Den modellen börjar bli eftertraktad också, nyss var det två månaders kö på Nymans. Nu är det 1 år..
?Mailade idag angående en 114060
![]()
"Go do something else" är vad jag tar med mig från den videon
Bra sammanfattning. Nyktert.
Köp en Omega.Sen uppdatering!
Besökt alla AD för rolex i Stockholm, väntelistaaa, väntelista, fulla väntelistor och inget roligt i butikerna. Konstiga vibbar, dåliga vibbar från andra återförsäljare/handlare. Ser verkligen klockvärlden ut så här? Måste vara något sjukt eller så är jag omedveten om hur den här branschen funkar??
(Kan rekommendera Erikson Urhandel, om ni vill ha bra bemötande och service)
Jag skippar nog Rolex för stunden! Kanske blir det en till Breitling eller så funderar jag på Omega!
Får väl kanske ta en trip till hemlandet dåLägg semestern i sydamerika nästa gång. Finns gott om SS subs, explorers etc hos ADs. speciellt i santiago och rio. ett tips bara![]()
Sen uppdatering!
Besökt alla AD för rolex i Stockholm, väntelistaaa, väntelista, fulla väntelistor och inget roligt i butikerna.
Vart såg du WG GMTn?Såg en Stål-Pepsi och en WG meteorit-Pepsi hos en AD i Stockholm i dag.
Vad jag hört ser det mer eller mindre lika dant ut i åtminstone hela västvärlden. Med det sagt tror jag det blir svårt att få tag på något i Spanien också, men kan inte ta gift på detÄr det någon som vet om det ser lika illa ut i Spanien? Har semesterboende i Torrevieja och AD finns i ju trots allt i Alicante samt Madrid.
Lite långt att spontant åka till Santiago![]()
Skrev han.. på sida 128.Sen uppdatering!
Besökt alla AD för rolex i Stockholm, väntelistaaa, väntelista, fulla väntelistor och inget roligt i butikerna. Konstiga vibbar, dåliga vibbar från andra återförsäljare/handlare. Ser verkligen klockvärlden ut så här? Måste vara något sjukt eller så är jag omedveten om hur den här branschen funkar??
(Kan rekommendera Erikson Urhandel, om ni vill ha bra bemötande och service)
Jag skippar nog Rolex för stunden! Kanske blir det en till Breitling eller så funderar jag på Omega!
Skrev han.. på sida 128.
Lika illa ja..Är det någon som vet om det ser lika illa ut i Spanien? Har semesterboende i Torrevieja och AD finns i ju trots allt i Alicante samt Madrid.
Lite långt att spontant åka till Santiago![]()
hahahahaSåg en Stål-Pepsi och en WG meteorit-Pepsi hos en AD i Stockholm i dag.
Såg en Stål-Pepsi och en WG meteorit-Pepsi hos en AD i Stockholm i dag.