Men det är ingen som hittills upplevt detta hos AD i Sverige väl?Flertalet AD´s i England som numer gör det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det är ingen som hittills upplevt detta hos AD i Sverige väl?Flertalet AD´s i England som numer gör det.
Men det är ingen som hittills upplevt detta hos AD i Sverige väl?
Kan det ha att göra med svensk lag?Men det är ingen som hittills upplevt detta hos AD i Sverige väl?
Någon som känner till om det gett något resultat? Förmodar att det inte dräller med sport-stål på hyllorna i England.Kan det ha att göra med svensk lag?
Har mycket svårt att tro att en ÅF, oavsett bransch, kan hålla sin kund som gisslan på det viset.
Vet att PP ADs i England gjort samma sak tidigare (och gör troligtvis fortfarande).
Någon som känner till om det gett något resultat? Förmodar att det inte dräller med sport-stål på hyllorna i England.![]()
Det är ju två stycken totalt olika klockor. Så det är beroende på hur du ska använda dem, var när och hur. Jag skulle valt Daytonan, men det är kanske för att jag redan ägt en Rolex Submariner.
Håller med ovanstående talare om att det är två väldigt olika klockor. Det beror ju väldigt mycket på vilka klockor du har att rotera med. Båda är helt grymma dock!Det är ju två stycken totalt olika klockor. Så det är beroende på hur du ska använda dem, var när och hur. Jag skulle valt Daytonan, men det är kanske för att jag redan ägt en Rolex Submariner.
Ok, yes jag är medveten om att det är två skilda modeller men är intresserad av ni skulle välja oavsett användningsområde. Helt enkelt välj en![]()
Då blir det som sagt Submariner!Ok, yes jag är medveten om att det är två skilda modeller men är intresserad av ni skulle välja oavsett användningsområde. Helt enkelt välj en![]()
Orimligt.
Jag tror att kontot blivit kapat för nu ligger det en 16013 ute som även den är för billig. Tråkigt för de som köper och kanske blir av med pengarna.
116518LN utan tvekan om du vill ha Daytona i guld, blir för blank på länk i guld. Keramisk bezel samt Oysterflex gör också att du slipper oroa dig för repor m m. Dessutom ser klockan mer modern ut än en helguld Daytona
Jag som köpte den men kanske gick lite för fort och börjar ju bli väldigt skeptisk, känns på tok för billig och säljaren accepterar endast betalning via banköverföring. Vad göra?Jag tror att kontot blivit kapat för nu ligger det en 16013 ute som även den är för billig. Tråkigt för de som köper och kanske blir av med pengarna.
Jag tror att kontot blivit kapat för nu ligger det en 16013 ute som även den är för billig. Tråkigt för de som köper och kanske blir av med pengarna.
Jag som köpte den men kanske gick lite för fort och börjar ju bli väldigt skeptisk, känns på tok för billig och säljaren accepterar endast betalning via banköverföring. Vad göra?
Här får man applicera Guptas lag:Jag tror att kontot blivit kapat för nu ligger det en 16013 ute som även den är för billig. Tråkigt för de som köper och kanske blir av med pengarna.
Självklart är något knas.Jag som köpte den men kanske gick lite för fort och börjar ju bli väldigt skeptisk, känns på tok för billig och säljaren accepterar endast betalning via banköverföring. Vad göra?
Betala inte!Jag som köpte den men kanske gick lite för fort och börjar ju bli väldigt skeptisk, känns på tok för billig och säljaren accepterar endast betalning via banköverföring. Vad göra?
Helt nyvaken, kan någon länka?Här har vi annonsen som personen tagit info och bilder från. För jag antar att det inte är din annons på Tradera @Sistakvarten?
https://klocksnack.se/threads/rolex-dj-16013.109610/
Annonsen på Tradera är nu borttagen men någon hade tagit din annons rakt av mer eller mindre.Helt nyvaken, kan någon länka?
JAG HAR INTE ANNONSERAT PÅ TRADERA SÅ OM NÅGON SER MINA BILDER DÄR, HANDLA INTE!!