• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Helt nyvaken, kan någon länka?

JAG HAR INTE ANNONSERAT PÅ TRADERA SÅ OM NÅGON SER MINA BILDER DÄR, HANDLA INTE!!
Här är länk till Explorern som en medlem här på KS köpte. Samma säljare hade även din gamla 16013 uppe, se bild.

https://www.tradera.com/item/370808099
Screenshot_20191027-085016_Tradera.jpg

Någon som har koll på väntetiden på en guld/stål GMT "Rootbeer"?
Går det att beställa en sån hos AD eller är det lika svårköpt som en stål sportis?
Jag har varit i kontakt med alla AD i Sverige angående denna modell. Låg tilldelning tydligen, en AD hade inte fått en enda och en stor AD hade fått tre i år, ytterligare en sa att dom får fler SS Pepsi än Root Beer.

Och nej, jag fick inte bli uppskriven på väntelista hos någon :(

Gillar sub og har aldri gillat Daytone spesielt mye. Dock hadde jeg valgt daytona av disse to da helguld ikke faller meg i smak og det blir mye bedre med Oysterflex.
Personlig hadde jeg dock aldri kjöpt noen av disse to. Jeg hadde valgt en Everose Yacht-Master eller hvitguld sub om jeg skulle kjöpt en selv.

Jag håller med! Går det att lösa @hook och @Leben?

hur ska vi kunna konvertera besökare till medlemmar om de inte skulle kunna se köp & sälj? Det är ju så majoriteten blir medlemmar initialt.

Köp säljaren så minimerar man risken.
Det är alltid alla affärer med problem som återberättas, aldrig de 100.000 tal lyckade.

hur ska vi kunna konvertera besökare till medlemmar om de inte skulle kunna se köp & sälj? Det är ju så majoriteten blir medlemmar initialt.

Köp säljaren så minimerar man risken.
Det är alltid alla affärer med problem som återberättas, aldrig de 100.000 tal lyckade.
Det var bara ett förslag! Jag har inte insyn i hur KS medlemmar blev just medlemmar. Jag kom inte in på det sättet iaf.

Tillbaka
Topp