Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska ta med utklipp från denna tråd och visa arbetsgivaren att det blivit runt 15% dyrare för mig att leva i 2020. Hoppas på en likvärdig löneökning
Köpte ny klocka på Nymans för några veckor sedan och numer får man inte med bezelskyddet vid köp. Tydligen något direktiv från Rolex att de inte får lämna ut klockan med plastdelar från produktionen. Säljaren plockade även bort plasten på klockan. Vet inte när de har börjat med det. Några som har samma erfarenhet från andra AD:s?
Varför ska man ens få med sig allt det där, egentligen?Hände mig samma sak. Inget bezelskydd, avplastad i butik, ingen grön pristag, inte det vita pappomslaget till boxen när jag plockade ut min 116610LV hos svensk AD.
Fick inte ens cert till en början på grund av nätverket låg nere så de kunde inte registrera klockan eller något sådant, fick hämta det en vecka senare
Köpte ny klocka på Nymans för några veckor sedan och numer får man inte med bezelskyddet vid köp. Tydligen något direktiv från Rolex att de inte får lämna ut klockan med plastdelar från produktionen. Säljaren plockade även bort plasten på klockan. Vet inte när de har börjat med det. Några som har samma erfarenhet från andra AD:s?
Varför ska man ens få med sig allt det där, egentligen?
Ja, när man fick plasta av själv så fanns det de som sparade plasten.. Extra fullset liksom. Jag tycker det bara är jobbigt med allt krimskrams, men det är ännu värre med Panerai. Då skall klisterlappar och wellpappkartongen sparas för att tillfredsställa de värsta nördarna.Varför ska man ens få med sig allt det där, egentligen?
Hahaha sant!Låter ju snarare som att Rolex och AD lättat på det.
Senaste tiden har man ju inte ens fått köpa klockan.
Haha vafaaanJo tack...
Det är åt helvete med dessa priser. Hulken som jag har på min avatar- bild köpte jag hos Rob E ny för 59 k (listade 69 k eller nåt) och fick ca 10 k i rabatt dessutom. Ja året var 2013.Jo tack...
Helt sjukt...Det är åt helvete med dessa priser. Hulken som jag har på min avatar- bild köpte jag hos Rob E ny för 59 k (listade 69 k eller nåt) och fick ca 10 k i rabatt dessutom. Ja året var 2013.
Perfekt! Jag tar 2 st!Helt sjukt...
Den här känns också prisvärd:
Det var inte länge sen. Herregud vad det skenat. Tråkigt!Det är åt helvete med dessa priser. Hulken som jag har på min avatar- bild köpte jag hos Rob E ny för 59 k (listade 69 k eller nåt) och fick ca 10 k i rabatt dessutom. Ja året var 2013.
Ja, folk som har ett genuin intresse för märket Rolex tappar ju lite av intresset pga hypen.Det var inte länge sen. Herregud vad det skenat. Tråkigt!
helt ärligt...detta sätter fan sur smak i munnen...Helt sjukt...
Den här känns också prisvärd:
Nej, man kan inte gräma sig över sånt. Har man detta som intresse kan man ju inte bara sitta på klockor som man inte gillar i väntan på att de skall gå upp i värde.Sålde en 114060 år 2016 för 50 k, strax innan hypen. Lätt att vara efterklok men grämer mig inte så mycket då jag inte gillade klockan. Att köpa rolex sportstål till dessa priser kommer inte på tal då man kan få så mycket högre nivå för ungefär samma pengar
Kejsarens nya kläder.
Tänk bara om jag köpte de där Appleaktierna....Sålde en 114060 år 2016 för 50 k, strax innan hypen. Lätt att vara efterklok men grämer mig inte så mycket då jag inte gillade klockan. Att köpa rolex sportstål till dessa priser kommer inte på tal då man kan få så mycket högre nivå för ungefär samma pengar
Börjar närma sig dina skämtannonspriserPerfekt! Jag tar 2 st!
Ja verkligen. Det enda man får hoppas på är att inga idioter köper till de där priserna så LW kanske inser att de är löjligt överprisade.helt ärligt...detta sätter fan sur smak i munnen...
Tyvärr så lär de säljas. Finns idioter till allt.Ja verkligen. Det enda man får hoppas på är att inga idioter köper till de där priserna så LW kanske inser att de är löjligt överprisade.
Den sista idioten är inte född änJa verkligen. Det enda man får hoppas på är att inga idioter köper till de där priserna så LW kanske inser att de är löjligt överprisade.
Idioternas morsa är alltid gravid.Den sista idioten är inte född än
Tyvärr så lär de säljas. Finns idioter till allt.