Råkade ut för samma igår...Funkar konfiguratorn på Rolex hemsida för någon av er? Jag kan välja mellan Classic & Professional men när jag väljer modell kastas jag tillbaka till starten...
https://www.rolex.com/watches/configure.html#/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Råkade ut för samma igår...Funkar konfiguratorn på Rolex hemsida för någon av er? Jag kan välja mellan Classic & Professional men när jag väljer modell kastas jag tillbaka till starten...
Händer samma för mig..Funkar konfiguratorn på Rolex hemsida för någon av er? Jag kan välja mellan Classic & Professional men när jag väljer modell kastas jag tillbaka till starten...
Funkar konfiguratorn på Rolex hemsida för någon av er? Jag kan välja mellan Classic & Professional men när jag väljer modell kastas jag tillbaka till starten...
Råkade ut för samma igår...
Nu får inte ens vem som helst kalibrera en klocka på hemsidan längreHänder samma för mig..
Minst ett års väntetid på sådan behörighetNu får inte ens vem som helst kalibrera en klocka på hemsidan längre
Nu vill dom väl att vi ska sitta i AD's nyrenoverade lounge med en nespresso i handen och få vår klocka kalibrerad åt oss.Nu får inte ens vem som helst kalibrera en klocka på hemsidan längre
Mot en symbolisk avgift om 995:-?Nu vill dom väl att vi ska sitta i AD's nyrenoverade lounge med en nespresso i handen och få vår klocka kalibrerad åt oss.
Och sen får vi se om vi har tur om vi kommer in i kölistan...eller om vi cashar lite damklockor eller guld Kanske de har en på lagret ...Mot en symbolisk avgift om 995:-?
Dom preppar inför den stora virusinvasionen. Alla betalmedel är värdelösa utom sportrolex.Vad händer? Rob Engström bygger om nästan hela butiken - ROLEX-inredning överallt.
Stämmer inte.Hört av en arbetskollega att i Sverige behöver man ha köpt 3 st Rolex för att få köpa pepsi. Låter lite osannolikt?
Likt en Ferrari enzo
Härligt med lite bilder i tråden med. Jag bidrar med en jag med!
Snarare tre Breitling för listHört av en arbetskollega att i Sverige behöver man ha köpt 3 st Rolex för att få köpa pepsi. Låter lite osannolikt?
Likt en Ferrari enzo
Stämmer inte.
Tack för svar!Snarare tre Breitling för list
Du får/kan inte köpa någon för det ”finns” inga sport rolex att köpa, för vanliga medborgare vill säga..Hört av en arbetskollega att i Sverige behöver man ha köpt 3 st Rolex för att få köpa pepsi. Låter lite osannolikt?
Likt en Ferrari enzo
...inte hos AD i alla fall. Givetvis finns det mängder av sportrollar att köpa.Du får/kan inte köpa någon för det ”finns” inga sport rolex att köpa, för vanliga medborgare vill säga..
Ett långskott, är det någon här inne som har vart inne på Bergströms i Göteborg senaste veckan och kommer ihåg vad de hade av Rolex?
Ngn som vill ha tipps på en auktion där det verkar som en klocksamlare gått ur tiden? Verkar vara 6-7 Rolex av varierande modeller. Kommer inte buda själv, men priserna verkar rimliga än så länge. OBS INTE MINA KLOCKOR, BARA ETT TIPS för er Rolexfantaster
Grymt, tack!TT Daytona + lite dd och dj
Det beror på vad du menar med orolig men har den inte servats på tio år bör du nog räkna med kostnaden för en service samt att priset så klart även bör återspegla detta. Även om inget servicebehov föreligger just nu är det en tidsfråga innan det är aktuellt.Hej
Funderar på att köpa en begagnad submariner. Behöver man vara orolig för dem modeller där säljarna säger att klockan inte servats på över 10 år?
Så spontat behöver du inte känna dig orolig. För eller senare ska klockan servars och sannolikheten är större att klockan behöver när den inte gjort det på 10 år. Dock ska priset återspegla servicebehovet.Hej
Funderar på att köpa en begagnad submariner. Behöver man vara orolig för dem modeller där säljarna säger att klockan inte servats på över 10 år?