E
editime
Guest
Sneglat på den också. Men gillar den inte lika mycket. Utseendet är mkt bättre på DJ, i min bok.Ja, Explorer är mycket roligare
Vad är roligare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sneglat på den också. Men gillar den inte lika mycket. Utseendet är mkt bättre på DJ, i min bok.Ja, Explorer är mycket roligare
-Du har en respektabel budget och du kan välja på många schyssta klockor.
Men du väljer inte en keeper, det är keeper som väljer dig.
Mitt råd är att investera försiktigt, prova så mycket så möjligt och en vacker dag vet du vilken klocka du vill ha mest än alla andra.
Värt att tugga om samma sak i två trådar?Sneglat på den också. Men gillar den inte lika mycket. Utseendet är mkt bättre på DJ, i min bok.
Vad är roligare?
Mer värt än att kommentera meningslöst på båda två borde inte du hänga i breitlingtråden?Värt att tugga om samma sak i två trådar?
Underbar!!Min Dj 36 på 17.5 cm handleder
Japp, köpte den ny för lite mer än ett år sedan ungefär och den kommer nog stanna kvar ocksåUnderbar!!
Som @vaniljglass skrev...
E du säker på modellen, vilket du verkar vara och har pengarna att lägga samt inte kommer att sälja den senare, så säger jag köp en ny.
Du blir inte missnöjd.
Lycka till
Är det bara Rolex som gäller?
Tack!Datejust är ett bra köp. Personligen gillar jag gamla modellen bäst pga hidden clasp på jubileelänken - en dealbreaker för mig!
Nix, inte vad det verkar. Skickade förfrågan i början av januari & fick som svar att leverans är mitten febOT: Är det väntetid även på en ståldatejust ?
Det är bara att gratulera, jag har ägt 3 st DatejustNix, inte vad det verkar. Skickade förfrågan i början av januari & fick som svar att leverans är mitten feb
Är partisk eftersom jag själv äger en men jag tycker att 16570 är roligare och mer prisvärt än DJ, särskilt jämfört med beggad DJ. Även Oysterquartz känns enligt min uppfattning som mer skoj. 36 mm är för övrigt perfekt storlek för 17,5 cm handled imo. Slänger in en bild på min 16570.
En klocka jag helt ändrat uppfattning om.Jag har alltid haft otroligt svårt för 16570 - men hot damn vad bra det ser ut på dig!
Är den från juli 2015 så ingen som helst skillnad.
Japp juli 2015.5 års garanti kom väl under 2015 (grön tag).
Tack för svar!
Vi börjar testa med Datejust
Kanon!Är den från juli 2015 så ingen som helst skillnad.
Pre 2015 = 2 års garanti ist för 5.
Edit: vill minnas att Rolex bjöd på ett extra år om klockan var uttagen 2013/2014
Väldigt liten risk. Är man rädd dubbelkollar man villkoren och ser till att man är försäkrad.Att tänka sig att köpa av dem kräver ju, enligt min mening, att man har möjlighet att ta leverans till någon man känner i USA och sedan hämta hem den i samband med en liten trevlig semester. Jag skulle inte vilja riskera frakt över Atlanten. HQ Milton är väl bland det mest seriösa som finns?
https://www.hqmilton.com/
Någon från KS som har köpt från HQ Milton?
För många år sedan var det nära. Min överdrivna försiktighet som ny inom handel med USA och en såpass dyr klocka gjorde att någon annan knep den före mig. Fick ett mycket gott intryck av Jacek på HQM.
Han måste gjort ett bra intryck för att du ska komma ihåg hans namn flera år senare!