• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

-Du har en respektabel budget och du kan välja på många schyssta klockor.

Men du väljer inte en keeper, det är keeper som väljer dig.

Mitt råd är att investera försiktigt, prova så mycket som möjligt och en vacker dag vet du vilken klocka du vill ha mest än alla andra.

Min Dj 36 på 17.5 cm handleder
IMG_3433.JPG

Är partisk eftersom jag själv äger en men jag tycker att 16570 är roligare och mer prisvärt än DJ, särskilt jämfört med beggad DJ. Även Oysterquartz känns enligt min uppfattning som mer skoj. 36 mm är för övrigt perfekt storlek för 17,5 cm handled imo. Slänger in en bild på min 16570.

3CAB5D54-5187-4021-B8E6-45D15914D447.jpeg

Jag har alltid haft otroligt svårt för 16570 - men hot damn vad bra det ser ut på dig!

Tack för svar! :)
Vi börjar testa med Datejust ;)

Riktigt bra val! :)
Min första Rolex vart också en DJ och är hur nöjd som helst.
Jag valde en beg från 2017 för att kunna flippa inom dom närmsta åren men jag tycker definitivt att du ska välja en ny om du har tänkt att behålla den, det blir ju såklart en helt annan upplevelse :)

Edit: Kollar ni ofta efter Rolex hos HQ Milton?
Att tänka sig att köpa av dem kräver ju, enligt min mening, att man har möjlighet att ta leverans till någon man känner i USA och sedan hämta hem den i samband med en liten trevlig semester. Jag skulle inte vilja riskera frakt över Atlanten. HQ Milton är väl bland det mest seriösa som finns?
https://www.hqmilton.com/

Senast ändrad:
Att tänka sig att köpa av dem kräver ju, enligt min mening, att man har möjlighet att ta leverans till någon man känner i USA och sedan hämta hem den i samband med en liten trevlig semester. Jag skulle inte vilja riskera frakt över Atlanten. HQ Milton är väl bland det mest seriösa som finns?
https://www.hqmilton.com/
Väldigt liten risk. Är man rädd dubbelkollar man villkoren och ser till att man är försäkrad.

Tillbaka
Topp