• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

För att guld är mer värt som råvara i sig. Stål är bara stål och kostar mindre som material. Klockor borde värderas efter dess faktiska värde tycker jag. Inte på grund av en hype...

För att stål är stål och guld är guld, säger sig självt kan jag tycka
Fast nu är det ju inte så.

Att peka på materialkostnaderna och samtidigt prata Rolex är ju att vara ute och cykla ordentligt, tycker jag. :)

Lite bilder från AD utanför Sverige. Länge sedan jag såg annat än TT, Day-Date och den gräsliga YMII.
IMG_3087.JPG
IMG_3088.JPG

Krons. Vad händer, har the almighty crown öppnat kranen i samband med prishöjningar? Trodde det var lista på denna, men kanske har fel. Den eviga hyllvärmaren och bänksittaren YMII bredvid, så där är allt sig likt.
krons.JPG

Det är en rootbeer men helguld.
TTn verkar ha lite kö.

Personlig reflektion.Listpris 414400sek.
Ingen tax-free mojlighet langre pa sportklockor (forutom YMII&SkyDweller helguld Osaker pa om TT modellerna ar inkluderade ocksa)
Da blir priset athelvete fel for 99.9% av kunderna. Mycket roligare ta en fin semester for 75' och handla utomlands om slutpriset anda blir detsamma.

Tillbaka
Topp