Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ Subs, GMTs och Daytonas? Inget land i världen, i rådande situation.I vilket land har man störst chans att springa på någon stålvariant (ej DJ) på lager? Varenda gång jag sprungit in på ADs under semestern har det uteslutande varit olika DJ varianter och ev YM i helguld
Ja precis vad jag tänkte. Ah, det är så.. Tar emot att köpa beggad för uppemot 50-60% listpris så därför jag undrarTyp Subs, GMTs och Daytonas? Inget land i världen, i rådande situation.
Du menar "över listpris" va?Ja precis vad jag tänkte. Ah, det är så.. Tar emot att köpa beggad för uppemot 50-60% listpris så därför jag undrar
Tack!
Haha woops, ja, så klart! Men om du kan fixa en rolle för 50% av listpris vore det toppenDu menar "över listpris" va?
Löser det.Haha woops, ja, så klart! Men om du kan fixa en rolle för 50% av listpris vore det toppen
Din typ är ju ändå inte intresserade av de ”Rollar” som kostar 50%Haha woops, ja, så klart! Men om du kan fixa en rolle för 50% av listpris vore det toppen
En vän ringde från flygplatsen i Amsterdam idag och var chockad över att se en YM 2:a i stål på hyllanTyp Subs, GMTs och Daytonas? Inget land i världen, i rådande situation.
En vän ringde från flygplatsen i Amsterdam idag och var chockad över att se en YM 2:a i stål på hyllan
Precis det jag menarYM är ju inte särskilt populär...
Varför det?YM är ju inte särskilt populär...
Hur är det priserna i Amsterdam jämfört med Sverige ?En vän ringde från flygplatsen i Amsterdam idag och var chockad över att se en YM 2:a i stål på hyllan
14 711 Euro. Fan rätt snygg klocka ändåHur är det priserna i Amsterdam jämfört med Sverige ?
Varför det?
De är ju grymma, rosé och platina
Kan vara så att 44mm inte riktigt går hem hos alla.Har nog med priset att göra, har varit dyrare än tex sub pga vitguldsringen. Annars vet jag faktiskt inte.
Kan vara så att 44mm inte riktigt går hem hos alla.
Jag är nog villig att hålla med faktiskt...14 711 Euro. Fan rätt snygg klocka ändå
+ Samma härSen har jag aldrig lärt mig att avläsa eller förstå vad jag ska avläsa på den tavlan, är det någon som vill vara snäll och förklara det för mig?
På sistone i Warszawa flygplats var snygg skydweller och Explorer 1 just like that väntat för ny ägaren . Andra butiker har som vanligt bara datejust och op. Jag vet inte vad det beror på...14 711 Euro. Fan rätt snygg klocka ändå
Jag är nog villig att hålla med faktiskt...
Klart det finns snyggare Rolexmodeller och absolut snyggare klockor i prisklassen runt 150 tusen men den är ändå ganska snygg/trevlig. Det som talar emot mest förutom storleken är priset.
Sen har jag aldrig lärt mig att avläsa eller förstå vad jag ska avläsa på den tavlan, är det någon som vill vara snäll och förklara det för mig?
14 711 Euro. Fan rätt snygg klocka ändå
”Chockad”?!!!En vän ringde från flygplatsen i Amsterdam idag och var chockad över att se en YM 2:a i stål på hyllan
Enkelt, Yacht-Master, Subbens snyggare kusin, tycker personligen att den är bättre än Sub i både stål/TT/guldVilken Rolex klocka tycker ni är "underskattad" eller den klockan som inte får lika mycket uppmärksamhet som vissa andra t.ex. SUB??
Varför är den underskattad? Vad gör den så bra?
Rolex Air-King 116900!
Denna klocka är galet underskattad, och som många andra Rolex-klockor som varit kontroversiella och underskattade med åren så tror jag att denna kommer växa och bli eftertraktad inom kort.
Håll inte andan
Rolex Air-King 116900!
Denna klocka är galet underskattad, och som många andra Rolex-klockor som varit kontroversiella och underskattade med åren så tror jag att denna kommer växa och bli eftertraktad inom kort.
Du är snett ute på det, dessvärre.Mitt argument som i så många andra sammanhang inom klockvärlden är spekulativt, och det är att den är underskattad pga/tack vare den unika och vågade designen i relation till pris och övrig kvalitet. Vad är det som gör att man kan kastade runt en Hulk för runda 50k år 2010 och nu går den för 150? Av den enkla anledningen att den är speciell, pumpas inte ut i allt för många ex samt har ett bra AD-pris. Säger inte att det är rätt, men det är min uppfattning.
Yacht-Master 116621/22 är den andra klockan som jag tycker är sjukt underskattad. Förstår inte vitsen med att övervärdera en sub av olika modeller och underskatta en egentligen mer komplett klocka med elegans i kombination med sportighet.