N.Bathes
Silver
Då är det ju ett Bra pris!!!!Klockan är ny från AD.
Fast jag hade nog lagt till resten för att få den hos svensk ad när det skiljer så lite..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är det ju ett Bra pris!!!!Klockan är ny från AD.
Han frågar om en DSSDDå är det ju ett Bra pris!!!!
Fast jag hade nog lagt till resten för att få den hos svensk ad när det skiljer så lite..?
Har läst det där någonstans, vänta ska rota fram länken.nyfiken på hur många gram guld en116613lb innehåller.. någon som vet?
tack! intressant.Har läst det där någonstans, vänta ska rota fram länken.
Kanske kan vara någothttp://www.ebay.com/gds/How-Much-Gold-Is-Really-In-A-Rolex-Watch-/10000000001632748/g.html
Man kan inte få allt. haha skojatack! intressant.
men som jag förstod det hela så stod det bara uträkningen på en president.![]()
Tack och grattis själv!Grattis till en schyst klockaFick hem min 16610 tidigare i veckan och även den från 2002. Betalade samma peng från en svensk säljare men då utan cert.
Rolex slutade att skicka med putsduk när nya boxarna med nedfällbart lock kom 2014.Ska Rolex-putsduk vara något man alltid får med sig vid köp hos AD?
Snyggt! Vart är armbandet ifrån?Jag har hört det påstås att det är svårt/omöjligt att hitta andra armband än länk och Rubber b/everest till SubC, men jag tycker iaf att det här var en fullträff![]()
provade precis det här bandet som låg i lådan och tycker det var vrålsnyggt på SubC.
Bas and LokesSnyggt! Vart är armbandet ifrån?![]()
Snyggt! Många verkar anse att endast länk funkar på sub:ar, men jag tänkte nog testa Hirsch James eller Paul för att variera utseendet på min 16610.Jag har hört det påstås att det är svårt/omöjligt att hitta andra armband än länk och Rubber b/everest till SubC, men jag tycker iaf att det här var en fullträff![]()
provade precis det här bandet som låg i lådan och tycker det var vrålsnyggt på SubC.
Med doft av 904L och handledssvett, härliga tider!Vad säger ni doft-connoisseur om detta, en klockparfym?! The tables have turned, indeed.
![]()
Hur luktar den?Vad säger ni doft-connoisseur om detta, en klockparfym?! The tables have turned, indeed.
![]()
Inte öppnat och provat den än. Hittar inte heller någon information om den. Men 904L är nog en bra gissningHur luktar den?
Är den där äkta dock? Typsnitt och logga ser onekligen korrekt ut men hittar inget vid en snabb sökning om parfymen. Kan ju vara något som delats ut på plojmanér vid någon mässa?
2 papp för en helgulds DJ, önska det var dagens kursVad man kan hitta i gamla microfilmer.
Man skulle varit tidigare på det, eller vad säger ni?
Fet, hemma hos en som bor i Tyresö eller finns det flera YM2 på forumet?Se men inte röra.. Eller okej vi rör väl lite då![]()
![]()
Denna bor inte TyresöFet, hemma hos en som bor i Tyresö eller finns det flera YM2 på forumet?![]()
Hade inte öppnat den där! Spara och sälj. Jag har iallafall aldrig sett det förut.Vad säger ni doft-connoisseur om detta, en klockparfym?! The tables have turned, indeed.
![]()
Parfymer blir ju gamla. Luktar den bra, behåll och använd tycker jag. Luktar den skit, sälj direkt. Rolexfanatiker kan ju vara tokiga än jag tror men vad ska man med en flaska 50 år gammal parfym till?Hade inte öppnat den där! Spara och sälj. Jag har iallafall aldrig sett det förut.
Tänkte inte på den aspekten! Good point. Men jag hade fortfarande sålt den. Man brukar få mer pengar för udda giveaways än vad det är värt att lukta tror jag. Såvida den inte nu luktar 904L.. Då kanske det är värt att behållaParfymer blir ju gamla. Luktar den bra, behåll och använd tycker jag. Luktar den skit, sälj direkt. Rolexfanatiker kan ju vara tokiga än jag tror men vad ska man med en flaska 50 år gammal parfym till?
Submariner 116610LV a.k.a. Hulken har aldrig funnits med matt tavla. Däremot fanns ref 116613LB med matt blå tavla (smurf) fram till 2013 då den ersattes av en blå sunburst tavla.Läste en tråd för någon dag sedan om nån som köpt en Hulk och vill minnas att han sökt land och rike kring efter att få tag i en med "matt" tavla, alltså utan burst. Så min fråga är då antingen om någon kan fixa länken till den tråden eller helt enkelt bara verifiera om detta finns eller inte![]()
Osannolikt, gissar jag.Tror ni "nyare" Rolex klockor i framtiden kommer fortsätta utveckla snygg patina och kanske till och med tropical dials