S
Staafen
Guest
De slimmade även luggarna på 126123 jämfört med 116234. Men som du säger är det ju inga jättestora förändringar.Jo, det har du rätt i. Men ytterst liten uppdatering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De slimmade även luggarna på 126123 jämfört med 116234. Men som du säger är det ju inga jättestora förändringar.Jo, det har du rätt i. Men ytterst liten uppdatering.
Kommer säkert släppa en 43mm Sub i extra maxi case med polerade bandhorn och pcl, verkar ju vara de den stora massan gillar.
+1 på detta hahaha
En sån hade jag klippt direkt! Ser det framför mig och det vore magi! Ser lite Omega De Ville Planet Ocean boett framför migMånga tror ju att det kommer en blå Sub och med den ledtråden kanske det inte är helt omöjligt. Havs/azur-blå.
Det vore något du! Då hade Hans Wilsdorf vänt sig i gravenKommer säkert släppa en 43mm Sub i extra maxi case med polerade bandhorn och pcl, verkar ju vara de den stora massan gillar.
Det finns lite fotomontage av dessa om du söker, ser riktigt bra ut! Tyvärr lär man inte vara ensam om att vilja ha en så det blir med lite tur lista... i 7,5år.En sån hade jag klippt direkt! Ser det framför mig och det vore magi! Ser lite Omega De Ville Planet Ocean boett framför mig
Rolex släpper väl aldrig något spännande? Men det är säkert fina bilder. Klockorna kommer man aldrig se.Så, vad tror ni att de släpper för spännande 1/9?
Hahaha!Rolex släpper väl aldrig något spännande? Men det är säkert fina bilder. Klockorna kommer man aldrig se.
Hoppas kan man ju alltid men det är väl ändå rätt tveksamt att det kommer hända? De har väl hittills bara använt titanium i Deepsea’s bakboett?Hoppas på en ny 116600 i titan.
Hoppas kan man ju alltid men det är väl ändå rätt tveksamt att det kommer hända? De har väl hittills bara använt titanium i Deepsea’s bakboett?
Så vad gissar du på i år?Undrar vad ni hade gissat på om RPR inte lagt ut en blå sub. Hoppas de inte kör över smurfen likt de körde över pepsin bara.
Jag gissade rätt på rootbeer förra(?) året så vad jag än gissar på nu kommer det nog sannolikt vara fel. Sån tur kan man ju knappast ha två gånger.
Intressant! Det skall jag kolla upp. Sen tänkte jag inte så långt, kommer ju såklart bli strykande åtgång på demDet finns lite fotomontage av dessa om du söker, ser riktigt bra ut! Tyvärr lär man inte vara ensam om att vilja ha en så det blir med lite tur lista... i 7,5år.
Ja tack! En blå Sub i stål med lite slimmat case hade vart mumma.Vatten och detta index gör att jag gissar på en ny Submariner. Explorer 2 tror jag kommer 2021 till 50-års jubileet.
Du tycker man ska köra över smurfen alltså?Ja tack! En blå Sub i stål med lite slimmat case hade vart mumma.
Kan även tänka mig att Milgauss får en uppdatering.
Håller dock med om att Explorer sker nästa år. Men vem vet...
De kan ju göra tavla och insert i en annan nyans av blå samt då eventuellt ett med slimmat case än smurfen. De två skulle ju även ha helt olika målgrupper med tanke på prisbilden.Du tycker man ska köra över smurfen alltså?
Dags att pensionera Smurfen.Du tycker man ska köra över smurfen alltså?
Möjligtvis tavlan. Matta tavlan kan stanna länge dockDags att pensionera Smurfen.
1 september 2020
Blå samt en grön Explorer 39
FakeGilt Submariner med nytt case+verk
Grön NoDate tjocka caset
Grön SD 43mm samt en Cameron tavlad variant
Oysterflex i överflöd!
Verkar ju vara störst fokus på en modell som relaterar till vatten i någon form iallafall:1 september 2020
Blå samt en grön Explorer 39
FakeGilt Submariner med nytt case+verk
Grön NoDate tjocka caset
Grön SD 43mm samt en Cameron tavlad variant
Oysterflex i överflöd!
Tänkte på det med samt den triangelformade indexen vid kl. 12 i en av deras videos. Jag tror att chansen är stor att det blir en uppdaterad Sub, kanske svart, kanske blå eller varför inte båda. De har ju även trimmat ner casen på flera modeller så det tror jag kommer att göras på denna med, men vi får se helt enkelt. Spännande!Verkar ju vara störst fokus på en modell som relaterar till vatten i någon form iallafall:
Mycket buzz om blå SS Sub med uppdaterat verk och slimmare case vilket kanske inte är en högoddsare men rätt tråkig release isåfall då blått blir ”hetaste” färgen år 2020. (ping blå BB58)
Själv hoppas jag på en uppdatering av Milgauss och man kanske t.o.m får se en Explorer 39 med vit urtavla. (båda högoddsare dock)
Grön SD tror jag också faktiskt kan vara realistiskt. Vågar man tro på helguld? (TT finns ju faktiskt, dock inget jag skulle överväga köpa i vare sig TT eller helguld)
Sen som en sidenote gissar jag på en uppdatering där alla Daytonas får keramisk ring.
Hahahah, skulle det bli så, då säljer jag mina Rolex klockor och byter märke!