• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Men samtidigt vill du inte att de ska släppa klockor som den stora massan vill ha...
Ja? (om nu den stora massan vill ha de jag beskrev tidigare som mer var ett skämtsamt inlägg om hur trenderna sett ut)

Jag vill ju såklart att Rolex (eller andra märken också) ska släppa en klocka som jag personligen gillar? Vill inte alla det?
 
Smurf i stål. Frågan är om de gamla blir discontinued isåfall, hade varit konstigt om det inte finns en svart stålsub tillgänglig.
 
Det är lite väl lite bilder i tråden tycker jag så... ;)
:cigar:
IMG_0400.jpeg
 
Så kan det vara ibland men förvånansvärt ofta sker det när man kan tjäna en månadslön eller två.


Ja och med tramset ”trodde det var en keeper" så blir det ofta rätt genomskinligt...
Som en viss person her på forumet som kjöpte en BB58 i blå som tyvärr fikk lämna direkt (med vinst) da den ikke passet så bra som han trodde og bare noen dager senere la opp en til annons at han hadde kjöpt en ny da han ångrade at han sålde med exakt samme ursäkt at den inte fikk nok armtid? :D At folk tror at det folk tror på alle dårlige ursäkter og ikke er ärliga er bare pinsamt :)
 
Som en viss person her på forumet som kjöpte en BB58 i blå som tyvärr fikk lämna direkt (med vinst) da den ikke passet så bra som han trodde og bare noen dager senere la opp en til annons at han hadde kjöpt en ny da han ångrade at han sålde med exakt samme ursäkt at den inte fikk nok armtid? :D At folk tror at det folk tror på alle dårlige ursäkter og ikke er ärliga er bare pinsamt :)
Ja och personligen struntar jag helt i ”om den inte fick tillräcklig armtid”, ”inte är en keeper”, ”inte passade bra” etc etc. Man vet ju att det är 99% bullshit ändå så jag förstår faktiskt inte varför vissa envisas med det.
Det är nästan så man hade föredragit en annonstext där det stod ”jag fick möjligheten att köpa den här men vill tjäna några tusenlappar så denna får lämna”.
 
Som en viss person her på forumet som kjöpte en BB58 i blå som tyvärr fikk lämna direkt (med vinst) da den ikke passet så bra som han trodde og bare noen dager senere la opp en til annons at han hadde kjöpt en ny da han ångrade at han sålde med exakt samme ursäkt at den inte fikk nok armtid? :D At folk tror at det folk tror på alle dårlige ursäkter og ikke er ärliga er bare pinsamt :)
Det är väl ingen som går på deras ursäkter? Haha
 
Har inte både Air-King och YM sålt ganska "dåligt"?

Jo och just därför. Air-kingen fick större diameter 40mm, en storlek som jag tror är helt perfekt. Den nya urtavla som inte föll alla i smaken kanske kan bli en hitt med några förändringar. Tror inte dom slutar med Air kingen som många andra tror och hoppas på. Det ligger för mycket historia bakom klockan. (liten spekulation bara) :)
 
Tillbaka
Topp