watchesarefun
Basic
Gäääääääsp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade de inte gjort den i 41mm skulle det varit super.Enligt mig ser nya lugsen på Suben brutalt mycket bättre ut än fyrkantsklossen.
Det är verkligen stor visuell skillnad på de småändringarna. Till det bättre.
Inte hittat någon info om det men ser ut att va 21mm
Snålt med stålkrona på halvguldarna!
Snålt och passar inte alls, ser inte fint ut.
I pressmaterialet är den i guld men inte på hemsidan
Well spotted. Jag går dock mot strömmen och diggar stålkronan.
I pressmaterialet är den i guld men inte på hemsidan
Konstigt att de missat detta på hemsidan.I pressmaterialet är den i guld men inte på hemsidan
Ingen som tycker att Rolex börjar kännas lite väl tondöva? Förra släppet var ju katastrof, det här känns kanske inte lika dåligt, men inte långt ifrån. Undrar om det är telefonkö till Nymans och Rob imorgon...
Lik förbannat kommer vi fortfarande sitta här efter midnatt en vardag både 2021 och 2031 med sambon skrikandes att klockmanin måste få ett slut.
Mja, man är ju alltid nyfiken, men nu börjar de verkligen spamma marknaden. TT sd var ju sällsynt gräslig, 42mm sky nu också...
Jag såg faktiskt också det komma! Trodde däremot dom skulle släppa den i stål..Trodde faktiskt på en stål sub med blå bezel
Är fan inte alls förtjust i dom nya TT subarna... Tyckte det var betydligt snyggare med texten i guld istället för vitt. För att inte tala om kronan...
Caset däremot ser bättre ut, det ska dom ha!
Någon som var förtjust i den?
Mja, man är ju alltid nyfiken, men nu börjar de verkligen spamma marknaden. TT sd var ju sällsynt gräslig, 42mm sky nu också...
Ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig brytt mig om Sky, inte när den kom, eller när den blåa började sticka, men trodde den var 41 typ. Enda som funkar i nuvarande sportlina är daytona typ, resten för stort och vräkigt.Sky-Dweller har ju alltid varit 42mm? TT-SD är inte heller orimligt när man tänker på deep sea special.
Haha ser man på! Det trodde jag faktiskt inte. Nu blev den plötsligt mer stekigTur nog är kronan fortfarande i güld!
Polerad länk på en sub?Nya guldsuben. I mitt tycke 10 ggr bättre än smurfen
Det har alla guld och halvgud-subbar. Så även smurfen.Polerad länk på en sub?
Ok på guld och stål/guld men varför på denna? Förstår inte..Det har alla guld och halvgud-subbar. Så även smurfen.
Den är ju guldOk på guld och stål/guld men varför på denna? Förstår inte..
Den är vitguldOk på guld och stål/guld men varför på denna? Förstår inte..
Men blev det snyggare...?Den är vitguld
Enligt mig så är det snyggare. Det bidrar till en lyxigare lookMen blev det snyggare...?
Som sagt, den har alltid haft PCL, så även förra versionen "Smurfen" och alla andra Subbar i guld eller TT.Men blev det snyggare...?