S
Staafen
Guest
Bara för nya Kermit, den svarta ligger på 98900kr.Date är 103k.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara för nya Kermit, den svarta ligger på 98900kr.Date är 103k.
Tavlorna på de mindre diametrarna OP är verkligen väldigt färggranna. Säkert perfekt för att matcha med Hermes accessoarer?
Date är 103k.
Bara om man gillar grönt.
Det gör man väl?
https://www.hodinkee.com/articles/rolex-oyster-perpetual-36-with-new-colorful-dials-introducinghttps://www.rolex.com/watches/oyster-perpetual/m126000-0005.html
Missade totalt att nya OP i grön kommer även i storlek 36. Sjukt bra!
Ser klart större ut imho på de bilder o video jag sett hittills. IRL kan iof vara nåt annatÄr den verkligen det? Tavla, bezel känns pretty much lika stor. Den är bara lite, lite längre med en marginellt bredare länk.
Godmorgon!
Jag håller med!Svårt att slå den alltså...
Hmm, ja mycket märkligt...Nya TT-Sub har nu kronan i stål istället för guld. Märkligt, och nu är texten på tavlan på LB ej längre güld.
Hmm, ja mycket märkligt...
YM fick ju nytt urverk 2019?Uppdaterat urverk på Sub var ju verkligen på tiden. Väntar vi tills nästa år får förhoppningsvis YM uppdaterat urverk med
Det stämmer såklart, skyller på morgontrötthetYM fick ju nytt urverk 2019?
GodmorgonGodmorgon!
Jag ska vara ärlig. När jag först snabbt tittade på jämförelsebilderna kunde jag inte se vilken som var ny respektive gammal. Väldigt subtila skillnader, vilket iof var väntat på en sådan ikonisk modell. Jag föredrar nog den "gamla" designen mer. Maxicaset känns charmigt och 20 mm mellan bandhornen smäckrare än nya 21 (?) mm. Den nya upplevs större overall på bilderna, men det kanske är annorlunda IRL. Vad tycker ni?
Old vs new
Minimal skillnad. Nya ser lite längre ut.
Old vs new
Personligen tycker jag inte att det finns något charmigt med maxi case men det är väl en smaksak antar jag. De nya luggarna känns ju klart bättre men back med 41mm, längden lug till lug samt 21mm mellan bandhornen.Jag ska vara ärlig. När jag först snabbt tittade på jämförelsebilderna kunde jag inte se vilken som var ny respektive gammal. Väldigt subtila skillnader, vilket iof var väntat på en sådan ikonisk modell. Jag föredrar nog den "gamla" designen mer. Maxicaset känns charmigt och 20 mm mellan bandhornen smäckrare än nya 21 (?) mm. Den nya upplevs större overall på bilderna, men det kanske är annorlunda IRL. Vad tycker ni?
Japp!Stämmer det att nya SubC har 21mm luggar?
Jösses udda, men antar att 21mm är ny standard numera då
Vacker! Ser ju precis ut som nya men i 40mm utförande ..och inte minst billigare!Godmorgon!
Stort tack! Det sjuka är att de inte är så mycket billigare längre, iaf de senare i bra skick.Vacker! Ser ju precis ut som nya men i 40mm utförande ..och inte minst billigare!