Ja, det var trist. Nu slår jag till på en blå BB58 istället.
Tror jag suger in en blå Pelagos. Duger fint det.
Ja man får ju bägge två för mindre pengar än en svart nodate
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det var trist. Nu slår jag till på en blå BB58 istället.
Tror jag suger in en blå Pelagos. Duger fint det.
DSSD har också 21 mmJösses udda, men antar att 21mm är ny standard numera då
Ökade från 21/16 (116660) till 22/18 (126660) för ett par år sedan.DSSD har också 21 mm
Jag borde ha skrivit 116660. TackÖkade från 21/16 (116660) till 22/18 (126660) för ett par år sedan.
Jasså? Det var synd. Men 36 är kvar!Ser nu att de tagit bort op 34 Den var ju den enda som tidigare var riktigt snygg utan dubbla markörerna vid 3-6-9 och den bara riktigt nice som en äldre Dj. Op41 kommer ju se groteskt stor ut.
Då får de ju inga klicks!Ingen av dessa korrupta youtubekanaler som gjort en video om Oyster Perpetual?
Det är 39 som tagits bort. 34 finns kvar och den har inte dubbelindex.Ser nu att de tagit bort op 34 Den var ju den enda som tidigare var riktigt snygg utan dubbla markörerna vid 3-6-9 och den bara riktigt nice som en äldre Dj. Op41 kommer ju se groteskt stor ut.
Det är 39 som tagits bort. 34 finns kvar och den har inte dubbelindex.
Är det officiellt att den tas ur produktion?Dino extinct
Är det officiellt att den tas ur produktion?
Du måste trycka på view all då 34mm av någon anledning inte syns från menyn. 28mm visas inte heller så jag antar att det är de två svalaste storlekarna.Är den? Jag hittar bara 41, 36 och 31 mm OP på hemsida.
Om du konfigurerar modeller så finns den.Är den? Jag hittar bara 41, 36 och 31 mm OP på hemsida.
Oo tack, skönt, hade varit kaos om de tog bort den enda fina OPn.Om du konfigurerar modeller så finns den.
Skulle gärna göra det. Vill ha en OP36, men frågan är vilken av de 5 Stellorna man ska välja, måste se dom i verkligheten innan beslut.Hur många här har redan dragit iväg ett mejl till den lokala ADn?
Grym!Enda släppet som ryckte i baguetten
Självklart tar man "turquoise" det är vad min dotter säger!Skulle gärna göra det. Vill ha en OP36, men frågan är vilken av de 5 Stellorna man ska välja, måste se dom i verkligheten innan beslut.
Inte mer än nya Pepsi dödade gamla Pepsi om du frågar mig.Kommer den nya Kermit döda hypen på den gamla?