Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
YM 42 226659 har i stort sett samma l2l då, den är 50,3 men helt andra luggar och case som jämförelse.Beror på vad man jämför med. Enligt uppgift blev den 2,5 mm längre, 50,54mm.
Blir kul att se i verkligheten men när man tittar på bilden undrar man om den inte hade varit snyggare som 39-40mm eller på en större handled...Gillar proportionerna men tycker att det här är ett gräsligt släpp. Smaken är som baken.
Sub är ingen "liten" klocka längre, tyvärr!stämmer den siffran så är lug till lug samma som på nya breitling Chronomat, och det är ingen liten klocka.
Det kommer!Hade varit roligare om det vore en säljesannons med 100% påslag!
Tror några fler forumnördar kommer tycka att suben är för stor nu, men gemene man kommer inte se eller förstår skillnaden förmodligen.Sub är ingen "liten" klocka längre, tyvärr!
Tror några fler forumnördar kommer tycka att suben är för stor nu, men gemene man kommer inte se eller förstår skillnaden förmodligen.
Så är det säkert!Tror några fler forumnördar kommer tycka att suben är för stor nu, men gemene man kommer inte se eller förstår skillnaden förmodligen.
Den där är ju riktigt bra faktiskt!Den här i 36 är nog min favorit av de nya
Den kanske inte är för stor på så det återstår att se men på pappret och de bilder som finns tycker jag spontant att den är största laget. Men smaken är ju så olika och jag gillar de äldre mer så jag är nog inte helt opartisk.Tror några fler forumnördar kommer tycka att suben är för stor nu, men gemene man kommer inte se eller förstår skillnaden förmodligen.
Gamla smurfen är ju ljusår bättre!Gillar proportionerna men tycker att det här är ett gräsligt släpp. Smaken är som baken.
Symmetriskt borde dubbla batongerna vara positivt men vet inte vad det är... tycker inte det flyger alls. Haft en 36mm förut i det utförandet men gillade den inte.Den här i 36 är nog min favorit av de nya
Många "forumnördar" är livrädda för 40 mm eller större och det har blivit lite av en trend. Bara kolla i den här tråden. Ju mer man dissar den ofantliga ökningen av Subbens diameter ju häftigare är man.Den kanske inte är för stor på så det återstår att se men på pappret och de bilder som finns tycker jag spontant att den är största laget. Men smaken är ju så olika och jag gillar de äldre mer så jag är nog inte helt opartisk.
Nya 41mm oyster med turkos, lång kö tror ni?
Kommer det säkert vara eftersom att den är lite annorlunda.Nya 41mm oyster med turkos, lång kö tror ni?
Vad går forumets första kermit för då? 180 rök?
Ska en klocka med 50mm lug2lug se bra ut på armen bör man ha iallafall 19-20cm handleder imo.Många "forumnördar" är livrädda för 40 mm eller större och det har blivit lite av en trend. Bara kolla i den här tråden. Ju mer man dissar den ofantliga ökningen av Subbens diameter ju häftigare är man.
Men vad vet jag, de kanske har tunna handleder...
Inte så konstigt. Finns ingen nedsida? Får man köpa kan man alltid sälja med vinst om man inte gillar. Lite som att erbjuda 40k gratis. Då skulle man också bli nedringd och få lång listahaha, idag får ADs jobba. Ryktas dom blir nerringda och mailade angående modeller åt alla håll. Alltifrån att köpa No date till att köpa den gamla OP 39mm.
Gött! Branschen flyger vidare Coronavadå?
Ska en klocka med 50mm lug2lug se bra ut på armen bör man ha iallafall 19-20cm handleder imo.
Och de antar jag är en bit över gemeneman?
Det är lite saftigt lug2lug kanske. Hoppas det är mätt endlink2endlink som många mäter Rolex.Beror på vad man jämför med. Enligt uppgift blev den 2,5 mm längre, 50,54mm.