• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

6A2FCF02-344B-48AC-8107-FCD0C0C839C7.jpeg
Gillar proportionerna men tycker att det här är ett gräsligt släpp. Smaken är som baken.

Tror några fler forumnördar kommer tycka att suben är för stor nu, men gemene man kommer inte se eller förstår skillnaden förmodligen.
Den kanske inte är för stor på så det återstår att se men på pappret och de bilder som finns tycker jag spontant att den är största laget. Men smaken är ju så olika och jag gillar de äldre mer så jag är nog inte helt opartisk.

Den kanske inte är för stor på så det återstår att se men på pappret och de bilder som finns tycker jag spontant att den är största laget. Men smaken är ju så olika och jag gillar de äldre mer så jag är nog inte helt opartisk.
Många "forumnördar" är livrädda för 40 mm eller större och det har blivit lite av en trend. Bara kolla i den här tråden. Ju mer man dissar den ofantliga ökningen av Subbens diameter ju häftigare är man.

Men vad vet jag, de kanske har tunna handleder...

Många "forumnördar" är livrädda för 40 mm eller större och det har blivit lite av en trend. Bara kolla i den här tråden. Ju mer man dissar den ofantliga ökningen av Subbens diameter ju häftigare är man.

Men vad vet jag, de kanske har tunna handleder...
Ska en klocka med 50mm lug2lug se bra ut på armen bör man ha iallafall 19-20cm handleder imo.
Och de antar jag är en bit över gemeneman?

Över 50 mm l2l är stort. Beror på tjockleken också hur den upplevs men inte verkar det vara nåt för de med inte så stor omkrets på handleden. Tycker det är en miss att öka längden så, diametern må så vara men kombinationen med det längdmåttet... nä.

haha, idag får ADs jobba. Ryktas dom blir nerringda och mailade angående modeller åt alla håll. Alltifrån att köpa No date till att köpa den gamla OP 39mm.

Gött! Branschen flyger vidare :) Coronavadå?

haha, idag får ADs jobba. Ryktas dom blir nerringda och mailade angående modeller åt alla håll. Alltifrån att köpa No date till att köpa den gamla OP 39mm.

Gött! Branschen flyger vidare :) Coronavadå?
Inte så konstigt. Finns ingen nedsida? Får man köpa kan man alltid sälja med vinst om man inte gillar. Lite som att erbjuda 40k gratis. Då skulle man också bli nedringd och få lång lista :)

Tillbaka
Topp