BrianFallon
KS Explorers Club
Såg nu på deras hemsida att de nya har easy-link, vilken dröm! Hoppas det är möjligt att nu köpa till den till sin gamla OP.Läste någonstans att nya OP har easy-link? men hittar inget om det, antar att det är BS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg nu på deras hemsida att de nya har easy-link, vilken dröm! Hoppas det är möjligt att nu köpa till den till sin gamla OP.Läste någonstans att nya OP har easy-link? men hittar inget om det, antar att det är BS?
Den har easylink.Läste någonstans att nya OP har easy-link? men hittar inget om det, antar att det är BS?
Läste någonstans att nya OP har easy-link? men hittar inget om det, antar att det är BS?
Det har du kunnat köpa till tidigare ocksåSåg nu på deras hemsida att de nya har easy-link, vilken dröm! Hoppas det är möjligt att nu köpa till den till sin gamla OP.
https://klocksnack.se/threads/oyster-perpetual-tråden.83932/page-40#post-3505365Såg nu på deras hemsida att de nya har easy-link, vilken dröm! Hoppas det är möjligt att nu köpa till den till sin gamla OP.
Inte på senaste tiden hos vissa ADs då de inte velat sälja då den tidigare inte tillhört referensen...Det har du kunnat köpa till tidigare också
Explorer 1 och Milgauss har inte heller uppdaterats.
Vet inte riktigt hur man ska se på det. Klockorna har aldrig varit större än de är idag? Allt mode får en motpol. Men visst är nördarna de mest medvetna rent generellt och de mindre uren får mer uppmärksamhet idag än de fått förr. Rolex har legat rätt stilla i storlek och har faktiskt funderat en del på när och om de skulle ändra storlekarna. Har en känsla av att de flesta köper klocka efter mode vad som står på pappret ist för hur man personligen tycker de känns och ser ut på sin handled.
Den är ju störreNågon som sett horn till horn mått på suben? Tycker den nya ser större ut.
Ping @Millenary WatchesFinns det inga regler mot att annonsera ut varor man inte har eller har någon aning om man kan få tag på där? Oseriöst som fan oavsett...
Samma här - håller helt med...Är nog mer psykologiskt än något annat. Men föredrar SD 43 och har även D-Blue då vanliga subbar blir för små för mig.
Hårfint.....men nån mm här och där märks säkert av en insatt person om det ändras på fler ledder.....dvs runt 1% av köparna. .....fast det var ju inte det jag tänkte närmast på......folk är ju mer anala när det kommer till sida/sida måttet....Det enda måttet jag såg var att den blivit 2,5 mm längre, det märker man.
Ja, men man skulle vilja prova den där 41:an.Så synd att de var tvungna att göra den större om än mer sleek. Hade uppskattat en smidigare mindre version i 39.
Min seamaster är 41mm och sitter som en smäck. Den är dock känd för att bäras liten (speciellt på gummi) då den har väldigt sleek bandhorn.Ja, men man skulle vilja prova den där 41:an.
Kanske sitter som en smäck?
Men gissningsvis tror jag den kommer vara för stor för min smak...
2.5mm är ju ruskigt mycket på den klockan. Då är den ju över 50mm. Breitling 46mm style.Hårfint.....men nån mm här och där märks säkert av en insatt person om det ändras på fler ledder.....dvs runt 1% av köparna. .....fast det var ju inte det jag tänkte närmast på......folk är ju mer anala när det kommer till sida/sida måttet....
Jag har sagt Cermit sen den hintades om
Vet inte om det är något som fått generellt fäste, men såg precis att David på ablogtowatch hänvisar den nya kermit en med smeknamnet "cermit". Något ni sett cirkulera på fler ställen?
Passande, helt klart!Jag har sagt Cermit sen den hintades om
Jag tror att den kommer upplevas skönare än 40. Med mindre lugs och något bredare bandJa, men man skulle vilja prova den där 41:an.
Kanske sitter som en smäck?
Men gissningsvis tror jag den kommer vara för stor för min smak...
Har du måttet?Den är ju större
Du ser inte fel, även dem blev smalareSer jag helt fel eller har luggarna blivit liiite smalare på nya OP 36? För mig gjorde det klockan otroligt mycket snyggare.
inte lug2lug men den specas ju som 41mm, förra subben 40. Så den är ju större.Har du måttet?
Tror det kommer vara mycket lycksökare. Sett dem gå gå iväg nya för 22k usd i internationella grupper. Helt galet.Vad händer med priserna på hulk, smurf och 116610 tror vi?
Det är bredareinte lug2lug men den specas ju som 41mm, förra subben 40. Så den är ju större.