Instämmer!Briljant
”Cookie monster” är tydligen poppis!
https://timeandtidewatches.com/introducing-the-rolex-submariner-ref-126619lb-is-41mm-of-white-gold/
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer!Briljant
På chrono24 verkar de ha rökt på, de begär 200ksek för 126610LN och det är det inte värt.
Att chansa kan ju va ett sätt, men resan kostar 5000kr och då vill jag vara försäkrad om att den bär frukt också.
Mange omtaler den som Blueberry, fordi:Har 126619 fått något smeknamn?
Cool! ..vad har du för storlek på armen?Rätt OK lume
Ja den är för jefla fin!!Cool! ..vad har du för storlek på armen?
Stiligt! Klart frugan ska ha den ..tycker 36 är lite för smått även för mina 17,5. Den ser najs ut iafJa den är för jefla fin!!
Men gav den till frugan för bara en stund sen, jag har nearly mellan 18,5-19 jag skulle behöva minimum 39mm för de ska kännas bekvämt.
Tavlan är underbar!!
Jag vill minnas att gränsen för att kallas höginkomsttagare går vid drygt 53.000 kr/mån brutto. Från mitt perspektiv som vanlig knegare i en mindre stad så perspektivet lite annorlunda. Visst är det långt till de högsta lönerna i Clarkans lista. Men allt beror nog på ens utgångspunkt och situation.
En gissning är att det finns rätt många höginkomsttagare. På detta forum finns det nog fler höginkomsttagare rent procentuellt än vad det finns i samhället i övrigt.
Det är väl inte helt ovanligt med höginkomsttagare i Sverige
Att AD's har tappat det mer och mer senaste åren är väl inget nytt, men nu är det väl ändå på en sjuk nivå? Inte ens kul längre.
How do I best prepare myself for an interview at my AD?
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=763555
WOS now interviewing for prospective clients
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=763290
Jag tror inte det är påhitt.Ja detta ar ju nagon som forsoker vara rolig....men anda med ett litet korn av sanning
Jag tror inte det är påhitt.
Jag känner några i sverige som fått liknande inbjudningar till möten - även jag själv som fick en kallelse senaste året.
Nej och för mig var det ingen intervju på det sättet som beskrivs här heller. Jag blev däremot inbjuden en viss dag och tidpunkt för att diskutera klockan i fråga med x antal förklaringar och frågor/antydningar som mest kändes lustigt.Får man fråga vad det var för klocka?
Jag tror inte det är påhitt.
Jag känner några i sverige som fått liknande inbjudningar till möten - även jag själv som fick en kallelse senaste året.
Nej och för mig var det ingen intervju på det sättet som beskrivs här heller. Jag blev däremot inbjuden en viss dag och tidpunkt för att diskutera klockan i fråga med x antal förklaringar och frågor/antydningar som mest kändes lustigt.
Som jag nämnde vet jag andra som blivit inbjudna till möten för att diskutera hur de (och om) de ska få köpa en viss modell.
Trollar inte ett dugg.Och da tror jag du forsoker vara lustig du med. Jag kanner INGEN repeterar INGEN som far kallelse for att diskutera hur de ska fa kopa en klocka...
Naturligtvis sa kan man prata med butiksbitradet ang modeller man kan vara intresserad av medan man anda ar i butiken i annat arende,men att springa som en hund for att bli granskad om man verkligen duger att fa byta pengar mot en vara....
Den stackare som ar sa desperat att fa vara med och leka sa han frivilligt gar med pa nagot sadant tycker jag enbart synd om.
men att springa som en hund for att bli granskad om man verkligen duger att fa byta pengar mot en vara....
Trollar inte ett dugg.
I mitt fall åkte jag enbart dit utan att veta vad de handlade om i förhoppning om att det var min tur att få köpa klockan jag står på kö för.
Precis som jag skrev har inte jag blivit kallad till intervju för att få köpa en klocka. Jag länkade till TRF.Sa du blir alltsa inte kallad pa intervju som beskrivs i TRF,utan pa ett vanligt infomote. Och val i butiken stalls markliga fragor?
Da hade iallfall jag undrat om bitradet var nykter och bett att fa tala med chefen for att reda ut vad poangen med att kalla dit mig ar.
Vilken tråd är vi i?Kan man få en ledtråd? Var det en Rolex?
Precis som jag skrev har inte jag blivit kallad till intervju för att få köpa en klocka. Jag länkade till TRF.
Jag skrev att jag inte tror det är påhitt eftersom jag varit med om liknande händelse - dvs inbjuden att träffa butikschef för att diskutera min plats på klockan jag vill ha (jag trodde jag skulle få köpa den).
Och nej jag förstod inte heller poängen med mitt besök.
Inte mycket mer än "Vi ses!"Sa vad svarade butikschefen nar du stallde fragan "Vad fan ar meningen med att ringa hit mig om ni inte har en klocka att salja,ingen uppdatering pa nar jag kan fa en heller,utan bara staller en massa besynnerliga fragor?"
Inte mycket mer än "Vi ses!"
Men som sagt. Åter till ämnet, jag tänkte vi skulle diskutera det som står på TRF - om det nu är sant (men vilket jag som sagt tror).
Så hemlig...Nej och för mig var det ingen intervju på det sättet som beskrivs här heller. Jag blev däremot inbjuden en viss dag och tidpunkt för att diskutera klockan i fråga med x antal förklaringar och frågor/antydningar som mest kändes lustigt.
Som jag nämnde vet jag andra som blivit inbjudna till möten för att diskutera hur de (och om) de ska få köpa en viss modell.
Kikar lite på ett auktionsobjekt där urverket verkar vara rätt illa däran. Vad för man räkna med för kostnad om det är så illa att man måste byta hela verket? Det är ett cal 3185.
Utbytesverk kostade från 40,000:- men det är ett par år sen.