S
Staafen
Guest
Kö!Rolex Cellini är annars en fin modell...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kö!Rolex Cellini är annars en fin modell...
Eller går till AD och böjer sig framåt!Man öppnar lädret
Provat?Eller går till AD och böjer sig framåt!
Jag har inte köpt ny Rolex på över 10år och då fanns inte det kravet!Provat?
Nej.Nån som har koll på hur många submariner 2020 som släpps i Sverige?
Nån som har koll på hur många submariner 2020 som släpps i Sverige?
Köphistorik is king. (ett gäng iskalla modeller brukar vara bra insteg)Vad går AD på när dom prioriterar personer på listan är det bara hur känd kund det är? Eller finns det några regler?
Vem hade du själv valt först om du varit klockhandlare?Om man redan har kommit med på det sistnämnda listorna, antar jag att man åker ner i kön om nån är en stor kund..
Kommer den lokale fotbollsprofilen ("kändis" eller dylikt) in finns det ingen kö. Hen får ett ur om det finns ett tillgängligt (eller fortast möjligt).Om man redan har kommit med på det sistnämnda listorna, antar jag att man åker ner i kön om nån är en stor kund..
Igår hade du en ny LV till salu. Du borde veta.Vad går AD på när dom prioriterar personer på listan är det bara hur känd kund det är? Eller finns det några regler?
hahahahahh, underbart!Igår hade du en ny LV till salu. Du borde veta.
Dyrast i världen just nu?
Men den säljs ju av lyxiga klockor punkt se!Dyrast i världen just nu?
Köphistorik is king. (ett gäng iskalla modeller brukar vara bra insteg)
Bara att göra plats i windern för ett gäng TT Datejusts och Cellinis först innan du börjar snacka om Daytona och Sub-listor...
Import stämpel. Klockan såld i Frankrike.Någon rolex kunnig där ute som sett denna logan innan?
Står: sté(rolexkrona)r
Årsmodell datejust
Detta är ju inte ens roligt längre!Vad ska man säga? Hulken är i alla fall inte oanvänd...
Speciellt inte som att ingen utan för klockkretsar kan se skillnaden mot äldre subs.Haha , rena skämtet ju. Man hoppas ingen är dum nog å betalar det
Ring din AD och fråga.Är det någon som vet om Rolex service center / AD vid service kan åtgärda en specifik skada/repa/ding utan att polera hela klockan eller är det allt eller inget som gäller?
Jag har t ex en skada på en bandhornet som jag skulle vilja åtgärda när det är dags för service men jag vill inte ha hela klockan polerad/ borstad.