Och sen någon DJ men helst i damstorlek. Sen om du har tur så kanske du kan få hålla i en 36mm DJJust ja, man får ju en Tag Heuer tvåton först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och sen någon DJ men helst i damstorlek. Sen om du har tur så kanske du kan få hålla i en 36mm DJJust ja, man får ju en Tag Heuer tvåton först.
Underbart!Når en Rolex betyr mer enn penger...
Fantastisk video och likaså berättelse.Når en Rolex betyr mer enn penger...
Jag har för mig att kronan ser ut så på den men kan ha fel.Fantastisk video och likaså berättelse.
Ser dock ut som att kronan inte är inskruvad ordentligt? Om så är fallet, hoppas han inte är omedveten om det och råkar vattenskada den etc...
Någon på forumet som sitter på en prins?
Jag ”hamnade” på listan” för en 114060 i april/maj, tidigare relation till AD består av ett klockköp Longines samt service av andra klockor.Varning! Följande innehåll kan anses stötande för dig som är trött på frågor om Rolex i allmänhet och väntetider i synnerhet:
Jag är mycket sugen på nya Submariner "no date" 124060 (att slita med hälsan och inte sälja för er som undrar). Jag är väl medveten om att det inte finns ett direkt svar på min fråga, och att det beror på ens kontakter med AD, men ungefär hur länge behöver man vänta på en no date sub? Och "går" det ens att få sitt namn uppskrivit på en lista? Ska självfallet ta samtalet med mina AD's där jag har köphistorik hos men innan jag gör det kanske det redan finns någon i tråden som sitter på svar
Tack på förhand!
Tack för info, och grattis till ny klockaJag ”hamnade” på listan” för en 114060 i april/maj, tidigare relation till AD består av ett klockköp Longines samt service av andra klockor.
Plockade nyligen ut min 124060 då ”listan” inte började om vid ny referens...
TackTack för info, och grattis till ny klocka
Knasigt. Så alla som köade på 114060 fick börja om igen?Jag ”hamnade” på listan” för en 114060 i april/maj, tidigare relation till AD består av ett klockköp Longines samt service av andra klockor.
Plockade nyligen ut min 124060 då ”listan” inte började om vid ny referens...
Nu läste du inte riktigt, va?Knasigt. Så alla som köade på 114060 fick börja om igen?
Nä, tvärtom. Det hade det inte varit snyggtKnasigt. Så alla som köade på 114060 fick börja om igen?
Nu läste du inte riktigt, va?
Jag läste för snabbtNä, tvärtom. Det hade det inte varit snyggt
Såhär kan de se ut om man frågar Nymans, utan tidigare köp eller någon särskild relation till ad:Varning! Följande innehåll kan anses stötande för dig som är trött på frågor om Rolex i allmänhet och väntetider i synnerhet:
Jag är mycket sugen på nya Submariner "no date" 124060 (att slita med hälsan och inte sälja för er som undrar). Jag är väl medveten om att det inte finns ett direkt svar på min fråga, och att det beror på ens kontakter med AD, men ungefär hur länge behöver man vänta på en no date sub? Och "går" det ens att få sitt namn uppskrivit på en lista? Ska självfallet ta samtalet med mina AD's där jag har köphistorik hos men innan jag gör det kanske det redan finns någon i tråden som sitter på svar
Tack på förhand!
Som någon nämnde tidigare beställer inte AD klockor utan skriver en "önskelista" till Rolex och sen är det lilla julafton när paketen kommer.Såhär kan de se ut om man frågar Nymans, utan tidigare köp eller någon särskild relation till ad:
”Tack för ditt mail och din förfrågan.
Tyvärr har vi ingen möjlighet att lägga en handpenning på en sådan modell, då vi inte vet hur leveranstiden ser ut eller om vi ens har möjlighet att kunna leverera modellen. Det är ju en väldigt eftertraktad modell och till följd av det har vi en väldigt limiterad leverans på modellen. Beklagar detta, men jag hjälper dig mer än gärna vidare i att finna andra alternativ om det skulle vara intressant för dig.
Välkommen in eller hör av dig om det skulle vara något ytterligare!
Stort tack så länge och ha en underbar fredag”
Frågade alltså om det är handpenning som gäller för att sen invänta leverans av klockan typ 2022.
Jag var i kontakt med Rob för några veckor sedan och de erbjöd mig en köplats på en viss modell, handpenning på 20% och leverans 10-12 månader. Höjs listpriset innan leverans är det nya litspriset som gäller. Tycker att detta är sjukt då efterfrågan är så hög!Som någon nämnde tidigare beställer inte AD klockor utan skriver en "önskelista" till Rolex och sen är det lilla julafton när paketen kommer.
Skulle bli ohållbart att ta in handpenning när de inte vet när eller om en klocka kommer in.
Var det på 126610lv eller 126610?Jag var i kontakt med Rob för några veckor sedan och de erbjöd mig en köplats på en viss modell, handpenning på 20% och leverans 10-12 månader. Höjs listpriset innan leverans är det nya litspriset som gäller. Tycker att detta är sjukt då efterfrågan är så hög!
Ingen av dem!Var det på 126610lv eller 126610?
OkejIngen av dem!
Intressant! De vet inte själva när den kommer men tar emot handpenning.Jag var i kontakt med Rob för några veckor sedan och de erbjöd mig en köplats på en viss modell, handpenning på 20% och leverans 10-12 månader. Höjs listpriset innan leverans är det nya litspriset som gäller. Tycker att detta är sjukt då efterfrågan är så hög!
Ja visst är det intressant! Jag tackade för möjligheten men valde att tacka nej. Låsa upp 20% på obestämd tid utan rätt att få tillbaka pengarna om man skulle ångra sig efter låt oss säga 8 månader (nu tror jag inte att jag hade ångrat mig men ändå). Dessutom kanske Rolex höjer list under tiden och då måste man plocka ut den oavsett om man inte vill bli av med handpenningen.Intressant! De vet inte själva när den kommer men tar emot handpenning.
Cool klocka, är dock personlig inget fan av numrerade urtavlor. Men speciell om inte annatHar blivit erbjuden en 116138 Chocholate arabic numbers och gillar den även om den är lite nätt (36mm) frågan nu är detta en keeper eller något som man släpper vidare? Vad anser ni om den, verkar inte helt vanlig när man kikar runt.
Inte så vanliga, men om jag skulle köpa en guldrolex med skinnarmband skulle jag hellre ta en DD.Har blivit erbjuden en 116138 Chocholate arabic numbers och gillar den även om den är lite nätt (36mm) frågan nu är detta en keeper eller något som man släpper vidare? Vad anser ni om den, verkar inte helt vanlig när man kikar runt.