Smurfen känns inte lika aktuell då jag har en nyare sub redan. blir egentligen bara färgen som ändras då den är i WG. Men den är helt klart grym.Jag skulle nog kört på DD.
Är smuf uteslutet? Varför isf?
Isf säljer jag min 116610
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smurfen känns inte lika aktuell då jag har en nyare sub redan. blir egentligen bara färgen som ändras då den är i WG. Men den är helt klart grym.Jag skulle nog kört på DD.
Är smuf uteslutet? Varför isf?
AhaSmurfen känns inte lika aktuell då jag har en nyare sub redan. blir egentligen bara färgen som ändras då den är i WG. Men den är helt klart grym.
Isf säljer jag min 116610
Dom andra alternativen är enklare då dom kommer med en enda tavla. Finns så många olika till DD att det blir svårt att väljaAha
Smurfen flyger lite under radarn jämfört med de andra.
Jag skulle röstat på DD även om wg-sub funnits med, ville bara höra hur du tänkte.
Håller med, den är onekligen trivsam.
![]()
Och jag håller med dig @jarrebarre99, klart en av dom stöddigaste tavlorna förutom Stella tavlorna... Det som är så trevligt med denna tavla är ju att den skiftar så mycket beroende på ljuset!
![]()
Har ändlänk 557 och oysterlänk 78350 på min 1500 från tidigt 80-tal.Vad ska det vara för länk och ändlänkar till Rolex Datejust 1500? Är dessa lätta att hitta begagnat?
Magisk kombination. I mitt tycke en av de vackraste klockorna någonsin
Väldigt fin. Årets gröna tavelsläpp (dock till Rose va?) slår dock allt grönt jag någonsin sett. Perfekt ton.Håller med, den är onekligen trivsam.
![]()
Det är en klocka som fattas på din lista.Om man får välja mellan dessa, vilken skulle ni ta.
Vitgulds gmt pepsi
Gulguld sub
Gulguld gmt
Gulguld daydate
Det börjar närma sig sakta men säkert på kontot. Från början var jag helt inställd på en daydate men börjar tveka nu när det närmar sig.
Väldigt fin. Årets gröna tavelsläpp (dock till Rose va?) slår dock allt grönt jag någonsin sett. Perfekt ton.
Dom är bra på olika vis!Årets nya gröna går mer åt oliv och sitter i både rosé och vitguldaren. Jag håller inte med dig om att den är bättre tycker den saknar lite skärpa men jag är ju såklart part i målet.
![]()
Båda är nya, är väl bara lite olika ljus. Tror det är exakt samma tavla. Itz magicÄr den högra den nya? Urtavlan ser ju blaskig ut, den vänstra är mycket finare. Otroligt snyggt med den där gröna tavlan mot guld för övrigt.
Woohoo magi, det borde jag ha misstänkt med sunburst iofs. Jag skulle föredra att tavlan drog åt det mörkare än det ljusare.Båda är nya, är väl bara lite olika ljus. Tror det är exakt samma tavla. Itz magic
Mja jo kanske! Jag skulle föredra att den tavlan drog åt valfritt håll sålänge den satt på min arm.Woohoo magi, det borde jag ha misstänkt med sunburst iofs. Jag skulle föredra att tavlan drog åt det mörkare än det ljusare.
Smurf!Om man får välja mellan dessa, vilken skulle ni ta.
Vitgulds gmt pepsi
Gulguld sub
Gulguld gmt
Gulguld daydate
Det börjar närma sig sakta men säkert på kontot. Från början var jag helt inställd på en daydate men börjar tveka nu när det närmar sig.
Tror det är fullt normalt på äldre verk.Hej, bör man oroa sig om sekundvisaren rör sig bakåt när man drar bak tiden men när man drar fram händer inget? förövrigt går klockan bra.
Som sagts ovan, inget att oroa sig för.Hej, bör man oroa sig om sekundvisaren rör sig bakåt när man drar bak tiden men när man drar fram händer inget? förövrigt går klockan bra.
Tror det är fullt normalt på äldre verk.
Tusen tackSom sagts ovan, inget att oroa sig för.
Är det verkligen ett så stort problem med reflektioner i glaset?Hur stort nono är det att AR coata sin Rolex 116334???????????