www.thewatchstand.com har en del sjyssta grejer att hänga av sig dinkan på.Funderar på att skaffa någon enkel ställning att hänga klockan på över natten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
www.thewatchstand.com har en del sjyssta grejer att hänga av sig dinkan på.Funderar på att skaffa någon enkel ställning att hänga klockan på över natten.
Ouf deras för 4 stycken va riktigt sexig!!Finns för tre klockor också
Fauré Le Page | French Luxury Leather Goods | Online boutique
Explore the Parisian world of Fauré Le Page and our latest collection.Exceptional items crafted using artisanal techniques: the iconic Daily Battle tote, bags, luggage, and small leather goods. Express delivery to over 140 countries.www.faurelepage.com
Oj. Fanns inte när jag beställde min. Vill haOuf deras för 4 stycken va riktigt sexig!!
Ja något sådant, enkla och fina.www.thewatchstand.com har en del sjyssta grejer att hänga av sig dinkan på.
Monochrome hade den till 2020.Nya 2021 Milgauss? Nån som fått det bekräftat?
Bekräftat av vem?Nya 2021 Milgauss? Nån som fått det bekräftat?
Den "lilla" var jäkligt nice, men priset var ju som väntat svettigt. Svårt att motivera när man endast har tre klockor. Kanske lättare när man har upp emot 6-8 st.Louis Vuitton har en trevlig lada for den lille samlaren
Och for den store samlaren finns denna
Bekräftat av vem?
Den "lilla" var jäkligt nice, men priset var ju som väntat svettigt. Svårt att motivera när man endast har tre klockor. Kanske lättare när man har upp emot 6-8 st.
Allt beror ju pa hur mycket man har lust/mojlighet att spendera pa sin lada.Den "lilla" var jäkligt nice, men priset var ju som väntat svettigt. Svårt att motivera när man endast har tre klockor. Kanske lättare när man har upp emot 6-8 st.
Av Rolex såklart.Bekräftat av vem?
Utan LV sa blir det dalig nattsomn for de sma guldklimparna....
Louis Vuitton har en trevlig lada for den lille samlaren
Och for den store samlaren finns denna
Bra tips.
Klart klockorna ska ha Louis Vuitton
Jag var inte seriös, tyckte det var ett ganska kasst tips faktisktFörlåt men tycker ni på riktigt att det där är snyggt? Jag tycker det är riktigt gräsligt
Vem bryr sig, det står ju LV på den?Förlåt men tycker ni på riktigt att det där är snyggt? Jag tycker det är riktigt gräsligt
Da har vi olika smak tydligen. Jag gillar samtliga LV lador och hade jag behov av den stora kofferten sa vore den med pa listan over tankbara alternativ.Förlåt men tycker ni på riktigt att det där är snyggt? Jag tycker det är riktigt gräsligt
Da far du garna beratta vad som var kasst med mitt tips sa jag forstar varfor.Jag var inte seriös, tyckte det var ett ganska kasst tips faktiskt
Det gick faktiskt framJag var inte seriös, tyckte det var ett ganska kasst tips faktiskt
Haha så sant!Vem bryr sig, det står ju LV på den?
2M+ SEK för den store samlaren. Hade användaren kallat sig för Hassanal Bolkhia så hade det varit rimligt.Da far du garna beratta vad som var kasst med mitt tips sa jag forstar varfor.
Förlåt men tycker ni på riktigt att det där är snyggt? Jag tycker det är riktigt gräsligt
Jag var inte seriös, tyckte det var ett ganska kasst tips faktiskt
Vem bryr sig, det står ju LV på den?
Jeg trodde man kjöpte LV av samme anledning som Rolex. Alle vet at det er dyrt pga loggan så om det ser bra ut er det vel ingen som bryr sig om?Det gick faktiskt fram
Haha så sant!
Riktigt snygg den där!Där får den sova
Jaha sa det var bara mycket pengar tycker du?2M+ SEK för den store samlaren. Hade användaren kallat sig för Hassanal Bolkhia så hade det varit rimligt.
Att du orkar hålla på...Jaha sa det var bara mycket pengar tycker du?
Om nagot ar dyrt, billigt eller normalt prissatt beror ju pa koparens referensramar.
Vad i mitt inlagg ar det du stor dig pa?Att du orkar hålla på...
Du har en väldigt bra poängJeg trodde man kjöpte LV av samme anledning som Rolex. Alle vet at det er dyrt pga loggan så om det ser bra ut er det vel ingen som bryr sig om?
Nu har jag sett nästan samtliga avsnitt.Tips till alla Rolexnördar, se även deras övriga videos. Crazy!
Fattar inte vad Bezel skall användas till? Har aldrig sett en numrerad på det viset.Nya 2021 Milgauss? Nån som fått det bekräftat?