• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya 2021 Milgauss? Nån som fått det bekräftat?

Bilagor

• B1E33997-1120-4397-83AE-D1F648844EA1.png
    B1E33997-1120-4397-83AE-D1F648844EA1.png
    340.1 KB · Visningar: 246
Den "lilla" var jäkligt nice, men priset var ju som väntat svettigt. Svårt att motivera när man endast har tre klockor. Kanske lättare när man har upp emot 6-8 st.
Allt beror ju pa hur mycket man har lust/mojlighet att spendera pa sin lada.
Da fragestallaren inte angav nagra prisramar sa tipsade jag om mina personliga favoriter.

En mindre lada ar Goyards. Inte saluford har (mojligtvis forbjudet material) men fanns i Europa i fjol.

Det finns givetvis en hel hog med bade billigare och dyrare varianter. Allt beroende pa budget och smak.

Förlåt men tycker ni på riktigt att det där är snyggt? Jag tycker det är riktigt gräsligt 😂

Förlåt men tycker ni på riktigt att det där är snyggt? Jag tycker det är riktigt gräsligt 😂
Da har vi olika smak tydligen. Jag gillar samtliga LV lador och hade jag behov av den stora kofferten sa vore den med pa listan over tankbara alternativ.

Men som tur ar sa far man tycka precis som man vill,och med sa manga olika alternativ att valja pa sa tror jag alla kan hitta nagot som passar dem perfekt.

Trevliga Sondag till alla som bade gillar och avskyr LV;)

Jag var inte seriös, tyckte det var ett ganska kasst tips faktiskt :)

Vem bryr sig, det står ju LV på den?

Det gick faktiskt fram 😂

Haha så sant!
Jeg trodde man kjöpte LV av samme anledning som Rolex. Alle vet at det er dyrt pga loggan så om det ser bra ut er det vel ingen som bryr sig om? 🙂

Vad skulle ni se för nyheter? Jag vill gärna se en ny version av 116600 med svärdvisare, kanske i titan med tillhörande oysterflex? Nu det vore grejer.

Tillbaka
Topp