Mock-up ska efterlikna Ref. 6541Fattar inte vad Bezel skall användas till? Har aldrig sett en numrerad på det viset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mock-up ska efterlikna Ref. 6541Fattar inte vad Bezel skall användas till? Har aldrig sett en numrerad på det viset.
Beställde ett sådant här.www.thewatchstand.com har en del sjyssta grejer att hänga av sig dinkan på.
Helt rätt!Fn sidan 4 gar ej, bump o trevlig Sondag, Rolex folket...
![]()
Har ett sådant och är jättenöjd.Beställde ett sådant här.
![]()
The Watch Stand Duo - Black
Watch Stand Duo Black. Holder for two or more luxury watches Rolex, AP, Patek. Made in Europe with the finest Italian leather and marble foot. Purchase herethewatchstand.com
Riktigt schysst! Allmän känsla och vikt? Känns det som kvalitet rakt igenom?Har ett sådant och är jättenöjd.![]()
Gedigen kvalitetskänsla och tungt.Riktigt schysst! Allmän känsla och vikt? Känns det som kvalitet rakt igenom?
Snyggt! Har haft fingret på avtryckaren ett tag - nu händer det!Gedigen kvalitetskänsla och tungt.
Så svar ja angående hög kvalitet![]()
Jag köpte två stycken watchstand duo men behöver egentligen bara ett så kan du tänka dig ett begagnat i nyskick för en billigare peng så kan du få köpa ettSnyggt! Har haft fingret på avtryckaren ett tag - nu händer det!
Tryck in KS15, så får du 15%Snyggt! Har haft fingret på avtryckaren ett tag - nu händer det!
Jag är väldigt nöjd med mitt, skön kvalite på material och konstruktion.Har ett sådant och är jättenöjd.![]()
Vågar man hoppas på keramiskt insert? Tycker det ser riktigt läckert ut![]()
ROLEX on Instagram: "New Watches 2021 Coming soon 7 April #Rolex #WatchesandWonders2021"
93K likes, 1,944 comments - rolex on April 2, 2021: "New Watches 2021 Coming soon 7 April #Rolex #WatchesandWonders2021".www.instagram.com
![]()
Omg omg omg ny Explorer II 7 april! Undrar vad de ändrat?
Enda problemet med den befintliga är ju storleken. Jag inser att det aldrig kommer hända men om de krympte ner Explorer II till 38 mm så skulle den hamna väldigt högt upp på min önskelista.![]()
ROLEX on Instagram: "New Watches 2021 Coming soon 7 April #Rolex #WatchesandWonders2021"
93K likes, 1,944 comments - rolex on April 2, 2021: "New Watches 2021 Coming soon 7 April #Rolex #WatchesandWonders2021".www.instagram.com
![]()
![]()
![]()
Är det inte bara norrsken som speglas i glaset? Jag tror hinten är äventyrliga resorDe här får mig att tro att exp2an kanske får nån typ av milgauss-glas?
Vilket vore nå djävulskt häftigt
![]()
![]()
Historiken bland senaste släppen senaste åren talar väl mer för samma eller större case?Är det inte bara norrsken som speglas i glaset? Jag tror hinten är äventyrliga resor
Hoppas verkligen också på mindre case, 40 eller 41
Hmm.. verkar onekligen vara Exp2an sett till krona, kronskydd och datumbubbla. Spännande att se vad de gjort. Hoppas som övriga på ett mindre case. Är inte mycket för keramisk bezel så hoppas inte på det.De här får mig att tro att exp2an kanske får nån typ av milgauss-glas?
Vilket vore nå djävulskt häftigt
![]()
![]()
Hoppas på samma 42mm..helst större så slipper jag bryr migGissar också på samma storlek eller större, tyvärr
Sant. Skönt att slippa hetsenHoppas på samma 42mm..helst större så slipper jag bryr mig![]()
Nya Explorer 2Någon som vet vilken nyhet Rolex skriver om på Instagram nu?
Det ser inte klokt ut. Rena vitguldsvisare men svarta index?