Höger! Arabiska siffror går bort.Vänster eller höger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Höger! Arabiska siffror går bort.Vänster eller höger?
OF har förvisso mikrojustering i spännet, nya YM har ju glidelock etc. Tror alla förstår vid det här laget att du inte är en fan av OF, själv gillar jag det skarptJag hade aldrig (mer) köpt en klocka som saknar mikrojustering i spännet och OF.
Pratar vi dessa summor och klockor så välj en rackare med ordentlig länk.
Men som tur är, smaken är som baken.
Ganska enkelt faktisktÄsch, vill man så går det att få bra passform!
Daytona! Booom!Vänster eller höger?
Håller med angående länk, men jag klarar mig med halvlänksjusteringen. Jag väntar ju på den nya 116519 med meteorittavla. Alternativt 126719BLRO med meteorittavla, får se vilken man får först.Jag hade aldrig (mer) köpt en klocka som saknar mikrojustering i spännet och OF.
Pratar vi dessa summor och klockor så välj en rackare med ordentlig länk.
Men som tur är, smaken är som baken.
Alltså, vitgulds-GMT och meteorit... hade jag haft fyra njurar...Håller med angående länk, men jag klarar mig med halvlänksjusteringen. Jag väntar ju på den nya 116519 med meteorittavla. Alternativt 126719BLRO med meteorittavla, får se vilken man får först.
Sorry, menar glidelock såklart.OF har förvisso mikrojustering i spännet, nya YM har ju glidelock etc. Tror alla förstår vid det här laget att du inte är en fan av OF, själv gillar jag det skarpt
Varför välja?Men jag undrar, menar OF-anhängare att det är ett bättre alternativ än länk, att drömklockan endast kom på OF eller annat alternativ? Edit. Bild för att det annars blir så tråkigt.
Mja, inte baserat på alla bilder som man ser på Internet.Ganska enkelt faktiskt
Ser jättekonstigt ut....Mja, inte baserat på alla bilder som man ser på Internet.
Senast igår:
Show Me Your 116518LN-0047 - Rolex Forums - Rolex Watch Forum
Show Me Your 116518LN-0047 Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
Och rätt så vanligt, tyvärrSer jättekonstigt ut....
Du är bra på att leta upp sådana bilder Finns ju även ett överflöd av folk som bär Rolex på länk alldeles för slapptMja, inte baserat på alla bilder som man ser på Internet.
Senast igår:
Fast det är ju också fult, som sagtDu är bra på att leta upp sådana bilder Finns ju även ett överflöd av folk som bär Rolex på länk alldeles för slappt
Alldeles för långt OF band, snubben bör byta mot kortare ASAPSer jättekonstigt ut....
Tight och snyggt@KenKun Du kan väl visa hur en Rolle i ädelmetall ska sitta (på länk)?
Tog upp det nu senast. Verkar vara väldigt svårt för folk att size:a banden rättAlldeles för långt OF band, snubben bör byta mot kortare ASAP
Halleluja!Tight och snyggt
(gammal bild)
Vänster eller höger?
Bästa Daytona på länk helt klart och ädelmetall Daytona blir alltid bäst med keramisk bezelTight och snyggt
(gammal bild)
Den tavlan är mycket snyggare än den gamla med arabiska siffror.+1 i detta fall, nyare Oysterflex 116515LN är dock överlägsen gamla chokladtavlan
Sitter klockan bra och känns bra, kör.Varför välja?
Prova själv istället..Mja, inte baserat på alla bilder som man ser på Internet.
Senast igår:
Jag har. I butik.Prova själv istället..
Höger!Vänster eller höger?
Easy , bagge, bling rocks...Vänster eller höger?
En av varje band besvarar din initialta fråga iaf. Next up: Daydate. Får se gällande pearlmaster och läder dock (läs: aldrig )Sitter klockan bra och känns bra, kör.
Annars spelar det ju ingen roll om du har tio Rollar, eller hur?
Rätt så sjukt egentligen.Och rätt så vanligt, tyvärr
+1Alldeles för långt OF band, snubben bör byta mot kortare ASAP
Det blir ju som att prova klocka på länk i butik med, det sizas inte efter dig heller. Tycker inte det går att uttala sig om OF vs. länk om man bara provat i butik. Testa med rätt längd någon gångJag har. I butik.
Men det är inte så att den size:as efter dig