500kr och krav på uppvisande av cert, när jag skulle korta länken.Rekommenderar att du går till en AD om du har möjlighet till det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
500kr och krav på uppvisande av cert, när jag skulle korta länken.Rekommenderar att du går till en AD om du har möjlighet till det.
Nog vilken urmakare/klockbutik som kan göra det. Jag personligen hade köpt rätt Bergeon verktyg och gjort det själv.Nån som vet om jag kan gå in i vilken klockaffär som helst för att korta länken eller rekommenderar ni att gå till närmsta AD?
Undrar hur dessa ends links sitter fast på subben?Vart köper man dessa end link som passar till Rolex OF ?
Sjukt snyggt med den mer "fyrkantiga" looken som end links ger tillsammans med OF. En av anledningarna att daytona på OF är så magisk design@KenKun tyckte ändå det blev mindre klossigt med de där endlinksen jämfört med andra varianter. Synd på mellanrummet bara
Väldigt nice med guld dockKan väl lika väl ge snabb replik på min tidigare frågeställning: Kan man hoppas på bättre utbud i Belgrad? Svaret är: Absolut inte. En day-date i helguld, YM Roséguld och diverse dammodeller. Inget mer. Men bra väder är det och ölen är väl kyld!
Själv har jag köpt en skruvmejsel på Clas Ohlson som gör jobbet. Skruv som skruv, även om andra vill få det att verka som annat.Nån som vet om jag kan gå in i vilken klockaffär som helst för att korta länken eller rekommenderar ni att gå till närmsta AD?
Kostar denna modellen 151k ny, och LW har den för 135? Har jag missat något?
Haha galet när folk blir förvånade över en Rolex under listprisKostar denna modellen 151k ny, och LW har den för 135? Har jag missat något?
Hittar inga andra för liknande pris på C24, så jag missar något men vet inte vad?TT med diamant, har troligtvis ett lägre andrahandsvärde än listpris då det inte är en särskilt populär konfiguration.
Köp och flippa. Värsta läget ju!Hittar inga andra för liknande pris på C24, så jag missar något men vet inte vad?
Hittar inga andra för liknande pris på C24, så jag missar något men vet inte vad?
Haha galet när folk blir förvånade över en Rolex under listpris
De tar dig 2 sek och se att jag varit medlem sen 2015. Men ja, alltid kul att bli uppläxad av någon extremt smart.Köp och flippa. Värsta läget ju!
Det finns några. Fler i gult.Hittar inga andra för liknande pris på C24, så jag missar något men vet inte vad?
I USA hittar jag för 130k, 130k med oyster i UK nyskick, 140k jub från UK. Syftar också på att LW ligger billigast, vilket jag tycker är ovanligt.Tror inte riktigt jag förstår? Hittar flera under 130k eller i krokarna. Skulle inte förvåna mig om du kan få den för 130 eller under hos AD.
Imho, den bästa moderna sportrollen! Tveklöst den jag skulle köpa om jag skulle köpa en ny idagIbland så kommer denna fram
Har min framme cirka 50% av tiden. Hulken dom andra 50%. Batgirl och submariner vilar längre period nu sedan Root Beer kom hem!Ibland så kommer denna fram
Bra samling!Har min framme cirka 50% av tiden. Hulken dom andra 50%. Batgirl och submariner vilar längre period nu sedan Root Beer kom hem!
Du glömde skruva tillbaka kronan!!!!Gör sig bra i poolen
Köpt på nymans?Ibland så kommer denna fram
Bytte du bort Root Beer?Nya klockan! Blev ett byte från Rootbeer.
Är öppen för att sälja den men den har sitter ändå fint! Är inte GMT Master Top 2 finaste modellen