DrManhattan
Basic
Jag är lite i valet och kvalet om jag ska lägga ner hobbyn, galet mycket är väntetid, stängda listor eller tas inte in. Entusiasmen dalar lite. Men detta kanske är vägen framåt i undantagsfall? Men hur tar man upp det på ett bra sätt. Är det bara rakt på sak dvs ”…kan tänka mig att köpa ett antal klockor som jag är intresserad av men kanske inte är storsäljare om ni också säljer mig model x som också är på önskelistan?”?Jodda det gar alldeles utmarkt att gora paketaffarer sk "bundling"
Men da ska alla klockor kopas vid ett och samma tillfalle. Finns inte godisbiten hemma? Ok da vantar jag tills ni far hem en.
For det ar ju inte som sa att hyllvarmarslasket ar svart att fa hem pa nagon dag eller vecka om nu just det ex som har legat i skylten senaste aret rakar bli salt medan vi vantar.
Vill ni inte ga med pa det?
Da avstar jag fran affaren om den ar for mig avhangig pa att nagonting ska levereras vid ett senare tillfalle utan att jag lagt handpeng/fullbetalning mot kvitto dar leveransdatum framgar.
Nu vet ju aven jag att det inte funkar sa idag vad galler de brannheta modellerna oavsett om det galler Rolexklockor Porschebilar Fastigheter eller Birkinvaskor.
Och som avslutning hoppas jag det loser sig for min van,och att ingen annan ska kanna sig uttnyttjad eller lurad oavsett vad det ar man koper.