Sub 124060 2.4% ingen koll på GMT.Koll på sub och Gmt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sub 124060 2.4% ingen koll på GMT.Koll på sub och Gmt?
Tack!Sub 124060 2.4% ingen koll på GMT.
Hur gick testet?Ja. Den stannar efter 15h på bordet. Jag drog upp den igår så får jag se när den stannar.
Grymt snygg, i synnerhet på den länken!Idag lika färgglad som igår.
Enligt denna tråd 153gr utan två länkbitar.Någon som vet vad en 124060 skall väga? Försöker hitta officiellt från rolex men gått bet
Det bästa svaret jag hittade med, alla sidor som går igenom 124060 tar upp allt förutom viktenEnligt denna tråd 153gr utan två länkbitar.
New Submariner 124060 - Owners care to comment - Page 3 - Rolex Forums - Rolex Forum
Page 3- New Submariner 124060 - Owners care to comment Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
Köpte en Sea-Dweller 126603, stål/guld från AD i Augusti 2022Koll på sub och Gmt?
Det där är inget att oja sig om.Någon som vet hur mycket det kostar att byta tur claspen på en 126610LN? Ramla och fick ett jack i klockan som ni kanske ser på bilden (förstora bilden om ni inte ser).
Kostar säkert 20k. Annars kan du byta clasp med mig för halva den pengenNågon som vet hur mycket det kostar att byta tur claspen på en 126610LN? Ramla och fick ett jack i klockan som ni kanske ser på bilden (förstora bilden om ni inte ser).
Ny länk inkl Clasp ligger väll på ca 25000 så halva kanskeKostar säkert 20k. Annars kan du byta clasp med mig för halva den pengen
Och då kommer serviceavgiften väl också?Ny länk inkl Clasp ligger väll på ca 25000 så halva kanske
Går inte sånt att lämna in för "lasersvetsning"? Har hört det någonstans.Någon som vet hur mycket det kostar att byta tur claspen på en 126610LN? Ramla och fick ett jack i klockan som ni kanske ser på bilden (förstora bilden om ni inte ser).
Tror dem hjälper dig med det utan kostnad.Och då kommer serviceavgiften väl också?
Serviceavgift?Och då kommer serviceavgiften väl också?
Jo men då försvinner väl något av metallen väl?Går inte sånt att lämna in för "lasersvetsning"? Har hört det någonstans.
Jag skall inte sälja den. Fick den i nyskick i september. Det är en keeper for life.Serviceavgift?
Edit: om det inte är så att du ska sälja den just nu så fortsätt använda den och låt den få mer battle scars. Min erfarenhet är att man bryr sig mindre och mindre ju fler man får. Om du vid ett senare tillfälle trots allt vill ha den i nyskick så är det ju bättre att snygga till fler på en gång då
Då hade jag absolut låtit den få leva ett tag till innan du gör något åt det. Allt går ju att lösa vare sig det blir laser eller borstning eller nytt lås men det kan du ju lika gärna göra senareJag skall inte sälja den. Fick den i nyskick i september. Det är en keeper for life.
Jo men då försvinner väl något av metallen väl?
Har du hållit den så fräsch sen september är jag imponerad! Men allvarligt, om det är en keeper så tycker jag inte att det är något att bråka om. Och kostar en ny clasp 25 lax kan de pengarna med fördel läggas på en klocka tillJag skall inte sälja den. Fick den i nyskick i september. Det är en keeper for life.
Är det härifrån denna post härstammar? Vart ju en kändis på en viss subreddit.Någon som vet hur mycket det kostar att byta tur claspen på en 126610LN? Ramla och fick ett jack i klockan som ni kanske ser på bilden (förstora bilden om ni inte ser).
Ja den rörde verkligen om känslorna där. Inte helt friska folk som hänger på Reddit alltidÄr det härifrån denna post härstammar? Vart ju en kändis på en viss subreddit.
Ja då kan man ju köpa en Doxa Sub300T som extraklocka bredvidHar du hållit den så fräsch sen september är jag imponerad! Men allvarligt, om det är en keeper så tycker jag inte att det är något att bråka om. Och kostar en ny clasp 25 lax kan de pengarna med fördel läggas på en klocka till